خبرگزاری کار ایران

دعوت سپاه قم از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کد خبر : ۹۳۰۹۶

امسال هم مانند سال‌های گذشته، مردم مسلمان جهان، ملت حماسه آفرین ایران و مردم ولایتمدار قم در روز جهانی قدس، مشت‌های گره کرده خود را به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم و حامیان آن نشانه می‌گیرند و پیام آور نجات مظلومین خواهند شد.

سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور فرماندهان، پاسداران و بسیجیان به همراه خانواده‌های خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، از آحاد مردم این استان خواست با حضور پرشکوه خود، پیام‌آور نجات مظلومان باشند.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس عرصه جوشش خشم و اراده جامعه بین‌الملل علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان وحشت اسرائیل در پیشگاه ملت‌ها خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: مسلمانان جهان در حالی امسال در روز جهانی قدس اقدام به برپایی راهپیمایی علیه استکبار جهانی و به‌ویژه رژیم صهیونیستی خواهند کرد که به واسطه توطئه‌های همین دشمنان خبیث اسلام آتش فتنه، درگیری و نزاع در بعضی از کشورهای اسلامی همچون سوریه و مصر شعله‌ور شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تلاش گسترده آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی برای براندازی دولت مردمی سوریه و نیز اختلافات شدید در کشور مصر و حرکت نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریست خواندن حزب الله لبنان که نماد واقعی مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی است، ضرورت وحدت میان مسلمانان را دوچندان ساخته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با گذشت 34 سال از صدور پیام تاریخی امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورت و اهمیت وحدت مسلمانان و کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیشتر نمایان شده است.

در این بیانیه افزوده شده است: امسال هم مانند سال‌های گذشته، مردم مسلمان جهان، ملت حماسه آفرین ایران و مردم ولایتمدار قم در روز جهانی قدس، مشت‌های گره کرده خود را به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم و حامیان آن نشانه می‌گیرند و پیام آور نجات مظلومین خواهند شد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن اعلام حضور فرماندهان، پاسداران و بسیجیان به همراه خانواده‌هایشان در این راهپیمایی، از مردم ولایتمدار شهر خون و قیام برای حضوری گسترده در این حرکت عظیم عبادی سیاسی دعوت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز