خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم در دور چهارم شورا‌ها به ایلنا خبر داد:

درخواست از شهردار تهران برای ارائه گزارشی از چگونگی جذب و آزادسازی منابع انسانی

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۰۹

از شهردار تهران خواستیم تا از عملکرد بودجه سال گذشته در مقایسه با بودجه مصوب، عملکرد بودجه سه ماه جاری در مقایسه با بودجه مصوب و عملکرد شهرداری تهران در برنامه سه و پنج ساله شهر تهران را به شورای چهارم ارائه دهد.

ایلنا: منتخب مردم تهران در دور چهارم شوراها، اظهار كرد: ارائه گزارشی از چگونگی جذب و آزادسازی منابع انسانی و ارائه گزارش از نحوه اجرای پروژه‌ها در دست اجرا و قراردادهای منعقد شده از دیگر مواردی بود که از شهردار تهران خواستیم تا اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه انجام دهد.

محسن سرخو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شهردار تهران روز گذشته(24 تیرماه) میهمان جلسه غیررسمی منتخبین دور چهارم شورا‌ی شهر بود، اظهار کرد: در این جلسه قالیباف به ارائه گزارش عملکرد شهرداری در هشت سال اخیر پرداخت.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته شهر تهران با دو برنامه پنج و سه ساله مدیریت شده است، تصریح کرد: برنامه ۵ ساله شهر تهران امسال به پایان می‌رسد و باید از سال ۹۳ برنامه پنج ساله جدیدی آغاز شود. در واقع یکی از مهم‌ترین دستورات شورای دور چهارم بررسی برنامه پنج ساله بعدی شهر تهران و تصویب آن است.

منتخب مردم در دور چهارم شوراهابا بیان اینکه در این جلسه کلیاتی از نحوه مدیریت شهر تهران مطرح شد، تصریح کرد: ارائه جزییاتی از نحوه چگونگی مدیریت شهر تهران نیز به جلسات بعدی شورا با معاونان و روسای سازمان موکول شد. همچنین ما در این جلسه از شهردار تهران خواستیم تا عملکرد بودجه سال گذشته در مقایسه با بودجه مصوب، عملکرد بودجه سه ماه جاری در مقایسه با بودجه مصوب و عملکرد شهرداری تهران در برنامه سه و پنج ساله را به شورای چهارم ارائه دهد.

سرخو ادامه داد: ارائه گزارشی از چگونگی جذب و آزادسازی منابع انسانی و ارائه گزارش از نحوه اجرای پروژه‌ها در دست اجرا و قراردادهای منعقد شده از دیگر مواردی بود که از شهردار تهران خواستیم تا اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه انجام دهد تا اعضای منتخب ۱۲ شهریور ماه که آغاز رسمی دور چهارم است با اطلاعات کاملی در جلسه حضور یابند.

وی درباره کاندیدای مورد حمایت جبهه اصلاحات برای شهرداری تهران نیز اعلام کرد: درحال جمع بندی برای اعلام نامزد جبهه اصلاحات برای شهرداری تهران هستیم و فعلا نمی‌توانیم نام کسی را به عنوان گزینه نهایی اعلام کنیم. البته انتخاب رئیس شورا، رئیس کمیسیون‌های شورای شهر در اولویت اول قرار دارد و بعداز این کار نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‌شود.

سرخو در پایان گفت: آنچه برای دور چهارم شورای شهر تهران حائز اهمیت است ایجاد تعامل مدیریت شهری با دولت و بالعکس است و امیدواریم در دور بعدی تعاملات به گونه‌ای باشد که امکان استفاده از امکانات دولتی برای شهر تهران مهیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز