خبرگزاری کار ایران

دبیر اتحادیه بارفروشان در گفتگو با ایلنا:

انبه قاچاق است/ هندوانه ارزان شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۶۰

«هم اکنون هر کیلو گرم زردآلو ۴ هزار تومان، هر کیلو آلو قطره طلا ۱۵۰۰ تا ۲ هزار تومان، سیب گلاب ۲۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، هلو ۲۵۰۰ تومان، گیلاس از ۲۵۰۰ تا ۵ هزار تومان و آلبالو ۲ هزار تومان در میدان تره بار به فروش می‌رسد.»

دبیر اتحادیه بارفروشان گفت: انبه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و میوه‌هایی که قاچاق هستند در میدان تره بار عرضه نمی‌شوند.

علی حاج فتحعلی، دبیر اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه بسیاری از میوه‌ها در میدان تره بار با کاهش قیمت مواجه شدند اظهار داشت: هم اکنون هر کیلو گرم هندوانه با توجه به کیفیتش از ۲۵۰ تومان تا ۶۰۰ تومان در میدان تره بار عرضه می‌شود و قیمت سایر میوه‌ها نیز کاهش یافته است.

وی به قیمت برخی از میوه‌ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون هر کیلو گرم زردآلو ۴ هزار تومان، هر کیلو آلو قطره طلا ۱۵۰۰ تا ۲ هزار تومان، سیب گلاب ۲۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، هلو ۲۵۰۰ تومان، گیلاس از ۲۵۰۰ تا ۵ هزار تومان و آلبالو ۲ هزار تومان در میدان تره بار به فروش می‌رسد.

حاج فتحعلی با بیان اینکه از این پس قرار است جمعه‌ها روز تعطیل میدان مرکزی میوه و تره بار باشد گفت: این کار سبب می‌شود تا میزان نظارت و بهداشت میدان مرکزی بیش از پیش افزایش یابد و بارفروشان و کشاورزان و کارگران در این روز استراحت کنند.

وی در خاتمه افزود: انبه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و میوه‌هایی که به صورت قاچاق وارد می‌شود در میدان تره بار عرضه نمی‌شوند و قاچاقچیان آن را در سطح شهر عرضه می‌کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز