خبرگزاری کار ایران

پلی‌آف لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن لیگ برتری ماند/حسرت پاسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۵۹

پاسی‌ها ابتدا در دقیقه 4 با گلزنی علی‌آبادی بسیار امیدوار به صعود شدند ولی رجب‌زاده برای ذوب‌آهن از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا امید همدانی‌ها را به یاس تبدیل کند.

تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد در لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش ایلنا، در دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف لیگ برتر پاس همدان و ذوب آهن از ساعت 17 در ورزشگاه قدس همدان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا ذوبی‌ها در لیگ برتر ماندگار شوند.

ذوب آهن در دیدار رفت ذوب آهن 4 بر 2 موفق شده بود پاس را در اصفهان شکست بدهد تا ابقای خود را در همان دیدار رفت حتمی کند ولی در بازی برگشت همدانی‌ها تلاش زیادی انجام دادند تا شکست رفت را جبران کنند تا بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگردند ولی تلاش آنها به جایی نرسید تا این تیم بار دیگر فصل خود را در لیگ یک آغاز کند و دوباره تلاش کند به لیگ برتر راه یابد.

پاسی‌ها ابتدا در دقیقه 4 با گلزنی وحید علی‌آبادی از روی نقطه پنالتی بسیار امیدوار به صعود شدند ولی مهدی رجب‌زاده در دقیقه 27 گل برای ذوب آهن از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا امید همدانی‌ها را به یاس تبدیل کند.

سعید مظفری‌زاده داور این بازی بود. مرتضی تبریزی و لفته حمیدی از پاس و محمد صلصالی و کاسپاروف از ذوب آهن کارت زرد گرفتند.همچنین مسعود غلامعلی‌زاد دروازه‌بان پاس در دقیقه 25  و محسن بیاتی‌نیا مهاجم ذوب‌آهن در دقیقه 29 از مظفری زاده کارت قرمز گرفتند تا این دیدار 2 اخراجی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز