خبرگزاری کار ایران

کتابخانه‌های همدان به کتب دفاع مقدس تجهیز می‌شوند

کد خبر : ۸۳۱۶۷

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتابخانه‌های همدان به کتب دفاع مقدس تجهیز می‌شوند.

ایلنا: مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتابخانه‌های همدان به کتب دفاع مقدس تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایلنا از همدان، رضا سلیمانی اظهار داشت: تعداد 6 هزار و 812 نسخه کتاب با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه‌های سراسر استان توزیع می‌شود.وی گفت: این تعداد کتاب شامل یک هزار و 700 عنوان کتاب است که تمام آن‌ها با موضوع دفاع مقدس است.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: تجهیز کتابخانه‌های سراسر استان با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های این اداره کل است که با هدف تقویت، بخش دفاع مقدس تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان و به منظور گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس توسط این اداره کل صورت می‌پذیرد.

وی بیان داشت: 11 کتابخانه در استان که کتاب‌ها به آنها تحویل می‌شود شامل کتابخانه مرکزی استان همدان با 2 هزار و 65 نسخه کتابخانه، کتابخانه برزول نهاوند 265 نسخه، کتابخانه علامه مجلسی شهر ملایر یک هزار و 107 نسخه، کتابخانه بصیرت شهرستان گیان "نهاوند " 471 نسخه، کتابخانه شهید رجایی شهر اسدآباد 389 نسخه و کتابخانه ملاحسین شوندی شهر رزن 386 نسخه است.

به گفته سلیمانی در کتابخانه شهید اشرفی اصفهانی شهر کبودراهنگ 360 نسخه، کتابخانه دانشگاه آزاد واحد اسلامی همدان 728 نسخه، کتابخانه موزه دفاع مقدس استان همدان 432 نسخه، کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی سینا استان همدان 358 نسخه و کتابخانه ندامتگاه مرکزی استان همدان نیز 516 نسخه کتاب تحویل داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز