خبرگزاری کار ایران

موسوی لاری در بیانیه‌ای خطاب به عارف:

ملت فهیم ایران با رای به روحانی به آرمان شما ادای دین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۸

ملت فهیم، نجیب و موقعیت سنج ایران اسلامی در روز 24 خرداد ماه با حضور در حوزه های اخذ رای به برادر عزیز و متعهد جناب آقای دکتر روحانی همانند شما اعتماد کرده و با رای به ایشان به آرمان شما ادای دین خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی لاری با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از انصراف محمدرضا عارف خطاب به او عنوان کرد: ملت فهیم، نجیب و موقعیت سنج ایران اسلامی در روز ۲۴ خرداد ماه با حضور در حوزه‌های اخذ رای به برادر عزیز و متعهد جناب آقای دکتر روحانی همانند شما اعتماد کرده و با رای به ایشان به آرمان شما ادای دین خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، ‌ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا عارف

با سلام و تحیات

تقدیر الهی و تدبیر کارساز و دلسوزان ملک و مملکت و خردورزانی که اصلاح طلبانه صلاح و سداد جامعه را سرلوحه منش و روش خویش قرار داده و برآن پای فشرده‌اند جنابعالی را به تصمیمی تاریخی فراخواند و شما که بار‌ها و بار‌ها اثبات کرده‌اید مردم اخلاق و نیک اندیشی بوده و خرد جمعی را نه تنها براحساس و عاطفه که بر باور فردی خویش ترجیح داده‌اید، این بار نیز سربلند از آزمونی بزرگ بیرون آمدید که بی‌تردید پیروزی در این رقابت (رقابت بین خودخواهی و خیرخواهی) نام شما را در تاریخ ایران سرفراز، جاودانه و سربلند خواهد نمود.

جناب اقای دکتر عارف شما سایه سنگین بی‌تدبیری و سوءمدیریت تحمیل شده بر ایران و جمهوری اسلامی که اقتصاد، فرهنگ، سیاست خارجی، حقوق شهروندی و امروز و فردای فرزندان این مرز و بوم را نشانه رفته است، مشاهده نموده و برای برون رفت از این شرایط سخت و دشوار و نه برای کسب نام و نان که برای ادای دین به ملتی بزرگ پابه عرصه گذاشتید شما هوشمندانه و از سر خیرخواهی یا به عرصه رقابت انتخاباتی نهادید و متعهدانه و شجاعانه صحنه را به نفع آرمان‌های بلند خویش واگذار نمودید درود برشما، اصالت خانوادگی و منش والای انسانی شما باد.

بی‌تردید خیل عظیم هواخواهان و دوستداران شما در جای جای میهن اسلامی این تصمیم خداپسندانه و اخلاق مدارانه را ستایش کرده و بر میزان علاقه و احترام آنان به جنابعالی افزوده خواهد شد.

لازم می‌دانم مراتب احترام خود را به همه عزیزانی که تا این لحظه پا به پای شما حرکت کرده، آرمان خواهانه بهبود شرایط مادی و معنوی ملت را طالب بوده‌اند تقدیم دارم و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

خدای بزرگ و ملت قدر‌شناس ایران زحمات آنان را نادیده نخواهند گرفت. رجاء وائق دارم ملت فهیم، نجیب و موقعیت سنج ایران اسلامی در روز ۲۴ خرداد ماه با حضور در حوزه‌های اخذ رای به برادر عزیز و متعهد جناب آقای دکتر روحانی همانند شما اعتماد کرده و با رای به ایشان به آرمان شما ادای دین خواهند کرد.

برادر شما

سید عبدالواحد موسوی لاری

۲۱/۰۳/۹۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز