خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از طرح های مهرماندگار اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 550 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با 256 تخت بستری هزینه شده است.

ایلنا-لرستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 550 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با 256 تخت بستری هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، اردشیر شیخ آزادی در جمع خبرنگاران گفت:بیمارستان شهید رحیمی یکی از طرح‌های و پروژه های ارزشمند استان است که در قالب طرح‌های مهرماندگار اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان از سال 82 آغاز شده، اظهار داشت: برای ساختمان سازی این مجموعه 300 میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت راه و شهرسازی هزینه شده و سال گذشته برای تجهیز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط 250 میلیارد ریال نیز صرف تجهیز و تامین امکانات و دستگاه‌های پزشکی و درمانی این مرکز شده است.

وی افزود: این بیمارستان که امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید، در هفت طبقه با 26 هزار و 500 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 24 هزار و 300 مترمربع احداث شده است.

شیخ آزادی گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف آی سی یو، سی سی یو، قلب، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال و نوزادان، اورژانس و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز