خبرگزاری کار ایران

سجادی خبر داد:

اعزام کمانداران ایران به مسابقات جهانی چین و ترکیه

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۹

امیدواریم با کار گروهی و تیمی چشم‌انداز مورد تائید مردم خوب کشورمان را بدست آوریم.

پس از رفع تعلیق فدراسیون، جهت بررسی و تائید اساسنامه، مجمع فوق‌العاده فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور اعضاء آن در سالن اجتماعات وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس فدراسیون در ابتدا با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مسابقات المپیک ما تنها در مسابقات تایلند حضور نیافتیم که آنهم از نظر رنکینگ چندان تاثیری نداشت و ما مسابقات داخلی خود از جمله مسابقات قهرمانی کشور، لیگ داخل سالن، مسابقات جوانان و نوجوانان و همچنین جایزه بزرگ را برگزار نمودیم.

محمد علی شجاعی افزود: طی 3 ماه اخیر فدراسیون فعالیت‌های بین‌المللی ثمربخشی داشته و مستنداتی که در نشست مشترک مسئولان وزارت ورزش و IOC ارائه شد اطلاعات کاملی از آنچه در تیر و کمان ایران رخ داده بود را به اطلاع مجامع جهانی رساندیم که خوشبختانه با موافقت آن فدراسیون ایران رفع تعلیق شد.

در این مجمع حمید سجادی نیز در سخنانی گفت: وزیر ورزش دستور کتبی داده بودند براساس منشور کمیته المپیک اساسنامه فدراسیون تهیه و جلسه عمومی مجمع فدراسیون برگزار و در آن اساسنامه بررسی شود که خوشبختانه این امر از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان صورت پذیرفت.

سجادی همچنین افزود: امیدواریم ما نیز به سهم خود در سال حماسه اقتصادی و سیاسی بتوانیم با عملکرد خوب دستاندرکاران ورزش و وحدت‌آفرینی پرچم مقدس خود را در جهان و در عرصه ورزش به اهتزاز در آوریم.

وی متذکر شد: در دنیا ما شاهد حوادث زیادی هستیم ولی اغلب کشورها برنامه‌های دیگر خود از جمله ورزش را به نحو عالی برگزار می‌کنند. ما امیدواریم با کار گروهی و تیمی چشم‌انداز مورد تائید مردم خوب کشورمان را بدست آوریم.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: با موافقت شورای برون مرزی کمانداران ایران در 2 مسابقه جهانی که اواخر اردیبهشت و خردادماه در کشورهای چین و ترکیه برگزار می‌شود حضور خواهند یافت که انشاءالله کمانداران ایران در این مسابقات بتوانند خوش بدرخشند.

شایان ذکر است، جلسه بعدی در تاریخ 21 /02 /92 در وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز