خبرگزاری کار ایران

خطا روی موسوی پنالتی بود؛

قلعه نوعی: فینال زودرس آسیا را بردیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۴۷

هر تیمی از این گروه که گروه مرگ نام دارد بالا بیاید می‌تواند شانس رسیدن به فینال را داشته باشد

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد که این تیم در دیدار فینال زودرس آسیا موفق به شکست الهلال عربستان شده است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نوعی پس از پیروزی مقابل الهلال در ریاض در نشست خبری عنوان کرد: لطف خدا و اهل بیت شامل حال استقلال شد که ما توانستیم برنده بازی از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی داشتیم چون الهلال یک تیم تاکتیکی و با برنامه بود و در ابتدای مسابقه می‌خواستیم به حریف‌ خود فضا ندهیم و به خوبی روی این تیم شناخت داشتیم. ما می‌دانستیم نقطه قوت آنها خط هافبک‌ این تیم است و الهلالی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه فشار آوردند که ما تغییراتی دادیم و می‌دانستیم آنها از دقیقه 70 به بعد تحلیل رفته و بدن‌هایشان کم می‌آورد.

وی در ادامه افزود: هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند. الهلال هم می‌توانست برنده بازی باشد و در دقایقی از بازی موقعیت‌هایی داشت اما لطف خدا شامل حال ما شد. از دید من این بازی فینال زودرس آسیا بود که آن را بردیم.

سرمربی استقلال درباره انتقاد یکی از خبرنگاران عربستانی مبنی بر اعتراضاتش به قضاوت داور بازی گفت: فکر می‌کنم دوستان از باخت الهلال خیلی ناراحت است. اعتقاد دارم داور پنالتی صد درصد ما را روی ایمان موسوی نگرفت و به جز آن صحنه در طول بازی او و تیم داوری‌اش خوب کار کردند و تنها روی همان یک صحنه به موسوی اخطار اشتباه دادند.

قلعه نوعی درباره اینکه آیا با این پیروزی می‌توان به قهرمانی در آسیا امیدوار بود اظهار داشت: هر تیمی از این گروه که گروه مرگ نام دارد بالا بیاید می‌تواند شانس رسیدن به فینال را داشته باشد. به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم که ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند چون 4 روز پیش در بازی مقابل سپاهان یک مارتن 120 دقیقه‌ای را پشت‌سر گذاشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز