خبرگزاری کار ایران

نخستین شکست ساغلام در بدترین زمان ممکن؛

تراکتورسازی 0 - 1 الاهلی عربستان؛ امان از عمان!

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۰۸۶

شاگردان ساغلام در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی شدند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی عربستان از ساعت 19 امشب در دیدار نخست خود از گروه A لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه السیب مسقط عمان به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم الاهلی با ضربه سر مهند یک بر صفر پیش افتاد. در ادامه تراکتورسازی برای جبران گل جلو کشید اما در باز کردن دروازه حریف عربستانی خود ناکام ماند تا اولین شکست تراکتورسازی با ساغلام در آسیا رقم بخورد.

با گزارش زنده این بازی همراه ما باشید:

 

ورزشگاه: السیب عمان

داور: آیدا جومپی    کمک ها: یاگی آکانه، ساتوشی کارکای 

 

کارت زرد: صالح الامری (45) الاهلی -  محمد ایران‌پوریان(48)  و رضا شربتی (58) تراکتورسازی 

کارت قرمز:-

 

گل ها: 

تراکتورسازی 0 - 1 الاهلی عربستان (مهند احمد در دقیقه 67): ضربه ایستگاهی برای الاهلی را بازیکن این تیم به روی دروازه تراکتورسازی فرستاد که ضربه سر مهند بالاتر از مدافعان تراکتور به گل اول این تیم تبدیل شد.

 

 

 

ترکیب تراکتورسازی:

ژوردی آلمیدا مارتینز، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، رضا شربتی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی(66 - سلیمان کرپیچ)، دانیال اسماعیلی‌فر(78- فرزاد حاتمی) و ارسلان مطهری

تراکتورسازی 0 - 1 الاهلی عربستان؛ امان از عمان!

ترکیب الاهلی:

یاسر عبدالله، مسلم،ولید راشد،میلیگان،عبدالحکیم فتیر(8 - کلاودمیر)،حسین علی المغاوی،مهند عسیری (75- زکریا) ،صالح الامری،عقیل الصحابی،سعید الموالید،منصور الحربی وعبدالفتاح اسیری( 86 - الشمرانی)

 

دقایق حساس:

دقیقه 07: دفع ناقص مدافعان الاهلی باعث شد مهدی زاده در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما تعلل این بازیکن موقعیت را از تکرار گرفت.

دقیقه 15: شوت از راه دور بازیکن الاهلی با واکنش دیدنی مارتینز به کرنر رفت، در ادامه ارسال کرنر به روی دروازه تراکتور با شوت بازیکن الاهلی تا آستانه ورود به دروازه پیش رفت، اما نادری از روی خط توپ را برگشت داد.

دقیقه 27: سانتر احسان پهلوان با ضربه سر ارسلان مطهری با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29: ارسال از جناح راست دروازه تراکتور با ضربه سر مهند احمد همراه شد که این توپ را آلمیدا با واکنش خوب  خود به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: سانتر رو به جلوی بازیکن الاهلی را آلمیدا با خروج به موقع خود ، راهی کرنر کرد.در این صحنه گلر برزیلی تراکتورسازی به شدت معتقد به خطای هند مهند احمد مهاجم الاهلی بود.

دقیقه 42: شوت سرکش احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه، با اختلاف اندکی از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه 44: باز هم احسان پهلوان پشت محوطه الاهلی صاحب موقعیت شوتزنی شد که اینبار هم ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 50: شوت از راه دور مهدی کیانی با فاصله زیاد از بالای دروازه الاهلی، راهی اوت شد.

دقیقه 61: حرکت پا به توپ احسان پهلوان درون محوطه الاهلی با ضربه کم جون این بازیکن همراه شد که توپ به آرامی در اختیار یاسر عبدالله قرار گرفت.

دقیقه 72: احسان پهلوان در محوطه جریمه با برخورد به مدافعان الاهلی سرنگون شد که داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 77: پاس در عمق عالی برای کرپیچ این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تعلل بیش از حد این بازیکن موقعیت را از تراکتورسازی گرفت.

دقیقه 80: شوت از راه دور فرزاد حاتمی را دروازه بان الاهلی به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 89: پشت محوطه جریمه ایرانپوریان صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: ضربه سر ارسلان مطهری می رفت تا وارد دروازه الاهلی شود اما مدافع این تیم توپ را از روی خط برگشت داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز