خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی خواستار شد:

ورود سرمایه گذاران خصوصی به منظور تامین زیرساخت‌های گردشگری استان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۵۶

با توجه به سهم پیش بینی شده زیارت استان در لایحه بودجه سال ۹۲، تلاش می‌کنیم از محل این بودجه اعتبار مناسبی برای اتمام پروژه حرم تا حرم به شهرستان کاشمر که دومین شهر زیارتی استان به شمار می‌رود، اختصاص دهیم.

استاندار خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی خواستار ورود سرمایه گذاران بخش غیر دولتی به منظور تامین زیرساخت‌های گردشگری شهرستان‌های استان شد.
به گزارش ایلنا از مشهد، محمد حسین فروزان مهر در سفر به شهرستان کاشمر در بازدید از نحوه خدمت رسانی به زائران و مسافران، ضمن بازدید از پروژه در حال اجرای حرم تا حرم در مسیر امام‌زاده سید حمزه تا امام‌زاده سید مرتضی، گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های زیارتی، در دستور کار معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قرار دارد.
فروزان مهر خاطرنشان کرد: با توجه به سهم پیش بینی شده زیارت استان در لایحه بودجه سال ۹۲، تلاش می‌کنیم از محل این بودجه اعتبار مناسبی برای اتمام پروژه حرم تا حرم به شهرستان کاشمر که دومین شهر زیارتی استان به شمار می‌رود، اختصاص دهیم.
فروزان مهر بر لزوم مشارکت بخش غیر دولتی و شهرداری جهت استقرار مراکز تجاری و فرهنگی که در این طرح پیش بینی شده، تاکید کرد.
فروزان مهر با بیان که متولی ساماندهی بقاع متبرکه در استان اداره کل اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا این اداره کل همچون گذشته در زمینه تسریع در اجرای این پروژه، همکاری نماید.
وی همچنین قول مساعد جهت پیگیری فراهم آوردن امکان دریافت شبکه‌های دیجیتال صدا و سیمای کشور در این شهر ستان را داد.
استاندار خراسان رضوی ضمن گفتگوی حضوری با زائران در سطح شهر کاشمر، از روند خدمت رسانی دستگاه‌ها به مسافران نیز بازدید کرد.
فروزان مهر در ادامه سفر خود، ضمن حضور در مزار شهدای خلیل آباد و ادای احترام به مقام آنان، از یک واحد تولید و مونتاژ کلید و پریز در این شهرستان نیز دیدن کرد و بر همراهی بیشتر بانک‌ها با بخش صنعت و تامین سرمایه در گردش و نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی تاکید نمود.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین مزیت این منطقه کشاورزی است، تصریح کرد: از تمامی طرح‌های اجرایی و قابل عملیاتی شدن کشاورزی در قالب طرح توسعه کشاورزی، بدون محدودیت در سقف پرداخت، حمایت خواهد شد.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی، خواستار استقرار صنایع تبدیلی با محوریت کشاورزی در این شهرستان گردید.
فروزان مهر با اشاره به محدودیت منابع آبی استان، گفت: استفاده از روش‌های نوین آبیاری و مکانیزه کردن کشاورزی، از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر تدوین طرح الگوی کشت متناسب با منابع و ظرفیت‌های بخش کشاورزی این منطقه تاکید و خواستار یکپارچه سازی اراضی به منظور اجرای طرح‌های بزرگ تعاونی و اشتغال زای کشاورزی گردید.
یادآوری می‌شود: استاندار خراسان رضوی در ادامه ضمن بازدید از سطح شهر خلیل آباد، مراکز اطلاع رسانی و پایگاه‌های هلال احمر، از یک واحد نساجی در شهرستان بردسکن نیز دیدن کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز