خبرگزاری کار ایران

سرهنگ اسدی مطرح کرد:

کشف ۱۰۱ گرم روانگردان درقیامدشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۶۵

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از کشف ۱۰۱ گرم انواع مواد مخدر روانگردان از مخفیگاه باند ۴ نفره خرده فروشان مواد مخدر در قیامدشت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس پایتخت، سرهنگ ظاهر اسدی درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران این پلیس در پایش اطلاعاتی دریافتند که تعدادی از افراد سطح حوزه، با تشکیل باند ۴ نفره اقدام به توزیع و خرده فروش مواد مخدر روانگردان می کنند.

سرهنگ اسدی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این کلانتری پس از تحقیقات مستمر مخفیگاه باند ۴ نفره خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۷۴ با اشاره به اعزام تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه خرده فروشان، بیان داشت: اعضای باند در یک عملیات ضربتی در حالی که مشغول بسته بندی کردن روانگردان بودند در مخفیگاهشان دستگیر و متعاقب آن در بازرسی صورت گرفته ۱۰۱ گرم انواع مواد مخدر و ۳ قبضه سلاح سرد و سایر آلات و اداوت جرم کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت، در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با اعلام تردد و رفتارهای مشکوک خرده فروشان به پلیس در ایجاد و ارتقاء امنیت عمومی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز