خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

کسانی که ساختارها و ارزش‌های دینی و ملی را رعایت نکنند قابل مدارا نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۱۷۳

معاون استانداری تهران تاکید کرد: با حضور برخی افراد و چهره‌هایی که درصدد انجام اقدامات غیرقانونی و برگزاری تجمعات فاقد مجوز بودند، امروز از دایره مدارا خارج شده و تلاش کردیم تا اعمال قانون کنیم هرچند در این چارچوب هم مبنای ما تذکر و برخورد دوستانه بود.

محسن نسج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت امنیت شهر تهران گفت: روز گذشته مبنای نیروهای انتظامی و امنیتی بر اساس مدارا بود و تلاش کردیم با معترضان و کسانی که در خیابان‌ها حضور یافته‌اند، به عنوان یک هم‌وطن برخورد کرده و به یک تذکر دوستانه اکتفا کنیم.

وی با اشاره به حضور برخی افراد و چهره‌هایی که اصرار به حضور در تجمعات غیرقانونی و اغتشاش‌آفرینی دارند، اظهار داشت: با حضور برخی افراد و چهره‌هایی که درصدد انجام اقدامات غیرقانونی و برگزاری تجمعات فاقد مجوز بودند، امروز از دایره مدارا خارج شدیم و تلاش کردیم تا اعمال قانون کنیم هرچند در این چارچوب هم مبنای ما تذکر و برخورد دوستانه بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر اینکه کسانی که ساختارها و ارزش‌های دینی و ملی ما را رعایت نکنند قابل مدارا نیستند، تصریح کرد: کسانی که پرچم کشورمان را آتش بزنند و شعارهای ساختارشکنانه سر بدهند، هیچ فرد و گروهی این اقدامات را نمی‌پذیرد و مورد پذیرش هیچ فرد میهن‌پرست و ارزشمدار و قانونگرایی نیست.

نسج همدانی با بیان اینکه مبنای امنیتی و انتظامی ما تضمین امنیت تهران است، خاطرنشان کرد: هیچ شک و تردیدی در میان نیروهای دلسوز وجود ندارد که تلاش کنیم با نگاهی مبتنی بر مدارا و قانون، امنیت و آرامش را در تهران تامین کنیم. 

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد بازداشت‌شدگان خاطرنشان کرد: من هم‌اکنون از تعداد بازداشت‌شدگان دقیقا اطلاع ندارم.

معاون استانداری تهران افزود: قرار بر این شده اطلاعات در این خصوص را وزارت کشور منتشر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز