خبرگزاری کار ایران

زهرا نعمتی: امیدوارم همه در سال جدید میلادی با برنامه ریزی زندگی لذت بخشی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۶۳

بانوی پرافتخار پارا تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم در سال جدید میلادی همه به زندگی امیدوار باشند و با برنامه ریزی، زندگی لذت بخشی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، زهرا نعمتی که این روزها تمریناتش را برای حضور موفق در بازی های آسیایی و پاراآسیایی انجام می دهد درباره وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: وضعیت آسیب دیدگی ام بهتر شده است و بعد از رقابتهای قهرمانی جهان چین تمرین می کنم و حالا در فصل بدنسازی تمرینات بدنسازی را انجام می دهم. هفته آینده هم برای ادامه تمرینات به کیش می روم.
وی افزود: سعی می کنم در هر شرایط و آسیب دیدگی و فشار تمرینی زیاد، بهترین عملکرد را داشته باشم. در رقابت های قهرمانی جهان چین نیز با وجود آسیب دیدگی و تحمل درد زیاد توانستم بهترین عملکرد را داشته باشم و با این شرایط رکورد جهان را ارتقا دادم.
بانوی طلایی پارالمپیک ایران اظهار داشت: وقتی آسیب دیدگی ام بهتر شود و در شرایط بهتری باشم کارم راحت تر می شود و می توانم با درد کمتری هدفگیری کرده و صاحب مدال شوم.
دارنده دو مدال طلای پارالمپیک در سال جدید میلادی از دو رویداد مهم خبر داد و گفت: در سال ۲۰۱۸ دو مسابقه مهم در پیش داریم. بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا که تلاش می کنم با حمایت های کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حضور پررنگی در این مسابقات داشته باشم.
نعمتی در پیام خود در سال جدید میلادی اظهار داشت: سال ۲۰۱۸ به نظر من سال امیدواری است و امیدوارم در این سال همه امیدوار باشند و با برنامه ریزی زندگی لذت بخشی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز