خبرگزاری کار ایران

«باخانه‌مان» به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۲۵

نمایشگاه چندرسانه‌ای «باخانه‌مان» با هدف همدلی با قشر آسیب‌پذیر و بی‌خانمان، نشان دادن معضلات اجتماعی و فرهنگی آن‌ها و درخواست از نهادها و انجمن‌های مربوط برای رسیدگی به وضعیت آن‌ها از ۱۷ آذرماه در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که به صورت چیدمان چندرسانه‌ای با همکاری اهالی قلم و هنرمندان از رشته‌های مختلف برگزار می‌شود عکس‌هایی از فرزانه آقاپور، کوروش ادیم، پرهام بهادرانی، زهره رحمانی، نیروان رضایی، نسیم شیخ الاسلامی، علی‌اکبر کرمانی‌نژاد، الهام طاهرى، المیرا مجابی، علیرضا مجابی (م.آذرفر) به همراه آثاری از بهبودیافتگان جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها و انجمن پایان کارتن خوابی امید اصفهان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آرش فاتح چیدمان نمایشگاه را انجام داده است. همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه ویدئو آرتی ساخته فرید حامدی و با بازی احسان صادقى عدل، نازنین دلشادیان نمایش داده خواهد شد. موسیقی این ویدیو آرت را داریوش تقى‌پور ساخته است.

آنیما احتیاط و رهام صفوی نیز صداگذاری این نمایشگاه را بر عهده خواهند داشت.

پیش‌تر گروه باخانه‌مان، در آبانماه سال جاری رویدادی را با عنوان «خانه ندارد، خواب می‌بیند» برای بررسی آسیب‌های اجتماعی در خانه‌ی سینما برگزار کرده بود.

نمایشگاه چندرسانه‌ای «باخانه‌مان» از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 تا 20 به گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز