خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

محدودیت ترافیکی در منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب/تردد خودروهای بومی و امدادی

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۷۱

سردار مهری از محدودیت‌ ترافیکی در مناطق سرپل‌ذهاب، ثلاث‌باباجانی و ازگله خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری درباره وضعیت ترافیکی در منطقه زلزله‌زده گفت: به علت حجم ترافیک، محدودیت ترافیکی در منطقه سرپل‌ذهاب، ثلاث‌باباجانی ایجاد کردیم بویژه در سرپل ذهاب به ازگله. همچنین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را در این شهرها راه‌اندازی کردیم.

او ادامه داد: به دلیل فعالیت‌ ماشین‌آلات سنگینی مانند لودر و کمپرسی در خیابان‌های کم‌عرض شهر سرپل‌ذهاب مجبور به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این منطقه شدیم و فقط خودروهای امدادی و بومی می‌توانند به سمت سرپل‌ذهاب تردد کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هموطنان در چند روز گذشته شخصا کمک‌های خود را به منطقه زلزله‌زده آورده‌اند، گفت: این حجم ترافیک در شهر کوچک 40 الی 50 هزار نفری سرپل ذهاب مشکلاتی را برای امدادرسانی و آواربرداری ایجاد کرده است.

سردار مهری با اشاره به محدودیت ترافیکی ایجاد شده، خاطرنشان کرد: نیروهای مختلف پلیس راهور را از شهرستان‌های مختلف فراخواندیم تا با حضور فیزیکی در این مناطق از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

او ادامه داد: مردم نیز می‌توانند کمک‌های خود را به سازمان هلال‌احمر، ارتش یا دیگر سازمان‌های متولی تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز