خبرگزاری کار ایران

تا زمانی که دشان سرمربی باشد به تیم ملی دعوت نمی‌شوم

بنزما: رونالدو از من خودخواه‌تر است

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۳۷

کریم بنزما می‌گوید کریستیانو رونالدو خودخواه‌تر از او است اما حس می‌کند این به نفع رئال مادرید است و هیچ مشکلی با هم تیمی فوق ستاره خود ندارد.

به گزارش ایلنا، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه نزدیک به یک دهه است در کنار رونالدو بازی می‌کند؛ هر دو در تابستان سال 2009 به رئال مادرید آمدند. بنزما در دوران حضورش در رئال مادرید موفقیت‌های زیادی کسب کرده اما بر این باور است که دستاوردهایش تحت الشعاع رونالدو قرار گرفته هرچند برایش اهمیتی ندارد و رابطه خوبی با رونالدو برقرار کرده.

او به کانال پلاس گفت: من در رئال گل می‌زنم، ولی وقتی بازیکنی کنار شما است که برای تیم هر فصل 50 گل می‌زند هیچ کاری از دست شما بر نمی‌آید. اینجا با زمانی که در لیون بازی می‌کردم، خیلی فرق دارد اما من عاشق فوتبال و بردن جام هستم، از بازی در رئال لذت می‌برم. من و رونالدو رابطه خوبی با هم داریم، بازی کنارش را دوست دارم. او دوست دارد تک ضرب فوتبال بازی کند. او خودخواه‌تر از من است اما این طبیعی است و اذیتم نمی‌کند. در نهایت این به نفع تیم است.

اینکه توانسته اینقدر در رئال مادرید بماند برای خودش هم کمی شوکه کننده است هرچند خودش می‌گوید بخش قابل توجهی از داستان‌هایی که درباره او ساخته می‌شود به خاطر فروش بیشتر است. بنزما به جای نگرانی در این باره، تمرکز خودش را روی بازی قرار می‌دهد: تصور نمی‌کردم 9 سال در رئال مادرید بمانم. وقتی در لیون بودم، رویایم بازی در رئال و بردن جام بود اما سخت‌ترین قسمت بازی در رئال فشاری است که به بازیکنان وارد می‌شود. حرف‌هایی که درباره‌ام زده‌اند برای فروش بیشتر روزنامه‌ها است. به آن عادت کرده‌ام. حواسم بیشتر به فوتبال است، با گذر زمان یاد گرفته‌ام آرام باشم.

او همچنین درباره دوران کار با ژوزه مورینیو حرف زد و از مربی پرتغالی رئال در سال‌های 2013-2010 به خاطر کمک به پیشرفت او از طریق بالا بردن انتظار از آنها یاد کرد: مورینیو به من کمک زیادی کرد. این اخلاق او است، شما را می‌سوزاند و شما مجبور می‌شوید در زمین خودتان را ثابت کنید. مربی واقعا خوبی است.

بنزما درباره غیبتش در تیم ملی فرانسه که از زمان پرونده دادگاهی‌اش با والبوئنا شروع شد، گفت: من مشکلی با دشان ندارم، ولی تا زمانی که او سرمربی باشد، فکر نمی‌کنم بختی داشته باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز