خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

آتش‌سوزی در کارخانه اکریلتاب بهشهر/انتقال یک آتش‌نشان به بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۰۹

مسئول خانه کارگر بهشهر در استان مازندران از وقوع آتش‌سوزی در کارخانه ریسندگی و بافندگی اکریلتاب بهشهر خبر داد.

«امیدعلی ناظری» در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره آتش‌سوزی در کارخانه اکریلتاب بهشهر گفت: صبح امروز پنجشنبه در کارخانه ریسندگی و بافندگی اکریلتاب بهشهر  آتش‌سوزی رخ داد که در نتیجه آن تاکنون یک آتش نشان مصدوم شده است.

به گفته وی، هنوز این آتش سوزی مهار نشده و علت آتش‌سوزی مشخص نیست.

این فعال کارگری با بیان اینکه پس از وقوع حادثه، نیروهای امدادی از مرکز استان و شهرهای همجوار در محل حاضر شدند و  مشغول  اطفای حریق هستند، درباره وضعیت شغلی کارگران بعد از حادثه تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان آتش سوزی بخش‌هایی از واحد تولید این واحد به طور کامل تخریب شده‌اند امکان کار کردن برای کارگران وجود ندارد و آنان باید تا مشخص شدن وضعیت کارخانه صبر کنند.

«اسماعیل حسین‌زاده» سرپرست سازمان آتش‌نشانی ساری در این باره گفته است: با توجه به حجم زیاد حریق ضمن مهار آتش توانستیم از سرایت به انبارهای تولید و همچنین پست برق فشار قوی کارخانه جلوگیری کنیم، اما عملیات اطفا حریق ادامه دارد.

همچینن «زکریا اشکپور» رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مازندران از اعزام پست‌های اورژانس خبر داد و گفت: یک نفر از آتش‌نشانان حین اطفای حریق مصدوم و به بیمارستان اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز