خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

تصادف تریلی و اتوبوس در جاده قدیم کرج/ حال ۴ مصدوم وخیم گزارش شده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۸۰۱

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از برخورد یک تریلی و اتوبوس در جاده قدیم کرج خبر داد.

حسن نوری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این تصادف گفت: در ساعت ۲۳:۰۸ دقیقه یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در جاده قدیم کرج، کیلومتر ۱۴، بلوار ایران خودرو تصادف کردند.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور ادامه داد: ۳ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد که اولین آمبولانس بعد از ۱۰ دقیقه به محل حادثه رسید.

نوری گفت: تریلی در کنار جاده پارک بوده که اتوبوس به آن برخورد می کند.

او با بیان اینکه ظرفیت مسافران اتوبوس تکمیل بوده خاطر نشان کرد: این حادثه ۴ مصدوم دارد که حال آنها وخیم گزارش شده است و دیگر مسافران درمان سرپایی شدند ولی بعضی از آنها درخواست انتقال به بیمارستان را دارند .

نوری با بیان اینکه در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند گفت: ۳ نفر از مصدومان با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان فیاض بخش (۲نفر) و بیمارستان حضرت رسول (۱نفر) انتقال داده شده اند و ۸ نفر مصدوم با آمبولانس های شرکت ایرانخودرو انتقال داده شده اند و بقیه مسافران آسیب دیده درمان سرپایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز