خبرگزاری کار ایران

با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات مرحله اول انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۷

مسابقات مرحله اول انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات مرحله اول انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. i

به گزارش ایلنا،در رقابت های 4 وزن اول و در در وزن 50 كیلوگرم، عنوان اول این وزن به صابر خانجانی از مازندران رسید، مجید میریانچی از تهران دوم شد و پیام بذری از سمنان در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن 55 كیلوگرم، رضا اطری از یزد مقام اول را كسب كرد، ابوالفضل چهاردولی از البرز دوم شد و محمد رمضان‌پور از مازندران سوم شد.

در وزن 60 كیلوگرم، مهران شیخی از مازندران به مقام قهرمانی رسید، مسعود قهرمانی از كرمانشاه نایب قهرمان شد و جواد ضیایی از مازندران به عنوان سومی اكتفا كرد.

در وزن 66 كیلوگرم سجاد عبدی از مازندران مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، حامد سعادت از گیلان به مقام دوم رسید و پیمان حقی از تهران در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن 74 کیلوگرم علی شفیع زاد از مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت، محمد مکتب دار از خراسان شمالی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و سید علی موسوی از گیلان به عنوان سومی قناعت کرد.

در وزن 84 کیلوگرم سیدعلی عبداللهی از مازندران در جایگاه قهرمانی ایستاد، امید کمالی اقدم از آذربایجان شرقی دوم شد و مهدی پاغوش از گیلان سوم شد.

در وزن 96 کیلوگرم سعید ریاحی از گلستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، امید قجر از مازندران دوم شد و مقام سومی این وزن به عارف خلفیان از استان کرمان رسید.

در وزن 120 کیلوگرم این رقابت ها مهدی گنبدانی از همدان، فرشاد کیایی از آذربایجان شرقی و محسن کاظمی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

نفرات برتر این رقابتها با نظر کمیته فنی جواز حضور در مرحلهنهایی رقابتهای انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانیرا کسب می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز