خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

طرح خدمات حمایتی در تمام مدارس استثنایی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۱۱

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از اجرای طرح خدمات حمایتی در تمام مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید قدمی در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال تحصیلی جدید گفت: تمام کتاب‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه تهیه و به استان‌ها ارسال شده است.

وی افزود: توسعه فیلم های آموزشی جهت راهنمای معلمان مدارس عادی با روش تدریس ویژه دانش‌آموزان تلفیقی و دیرآموز از جمله فعالیت‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ابلاغ اعتبارات مربوط به سرانه دانش‌آموزان استثنایی جهت سرویس‌های ایاب و ذهاب خبر داد و اظهار داشت: حمایت از اجرای طرح تلفیقی و تحصیل دانش آموزان نابینا، ‌ناشنوا، جسمی و حرکتی در کنار دانش‌آموزان عادی از جمله سیاست‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

قدمی ادامه داد: طرح خدمات حمایتی در تمام مدارس استثنایی و پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز