خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

آیت‌الله فاضل گلپایگانی به رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۳۶

آیت‌الله فاضل گلپایگانی در پیامی به آیت‌الله هاشمی شاهرودی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، پیام تبریک آیت‌الله فاضل گلپایگانی به آیت‌الله هاشمی شاهرودی به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

 اسلامیت، رکن هویت‌بخش و متمایز کننده نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر مدل‌های سیاسی حاکمیت در اعصار مختلف است. انطباق قوانین و دستورالعمل‌ها بر ابعاد مختلف دین أعم از شریعت، اخلاق، اعتقادات و مبانی معرفتی انسان‌شناختی و جهان‌شناختی آن که در مجموع با عنوان فقه از آن یاد می‌شود، اصل اولی و لازم‌الرعایة همه متصدیان اجرائی و دستگاه‌های تصمیم‌ساز است.

فقه پویای مورد تأکید امام راحل «رضوان اللّه تعالی علیه» از ظرفیت والائی برای تحفظ توأمان بر منویات دین و اقتضای زمان برخوردار بوده که رسالت عملیاتی کردن آن طبق قانون أساسی بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خدمات مرحوم آیت اللّه هاشمی رفسنجانی در این جایگاه، انتصاب شایسته حضرت آیت اللّه هاشمی شاهرودی «دامت توفیقاته» که بحمداللّه از فضل و مرتبه منیع علمی و تجربه ذی‌قیمت عملی برخوردارند را به ایشان و رهبر معظم انقلاب تبریک گفته، رجاء واثق دارم با توجه به افزایش ظرفیت و توانمندی حاصل شده در این دوره، مراتب پیش گفته و حاکمیت فقه پویای جعفری در ارکان مختلف نظام اسلامی، با قدرت و قوت بیشتری تداوم یابد.

امید است دیگر أعضاء محترم نیز فرصت خدمت در دوره پیش رو را غنیمت دانسته، با حضور عالمانه و متعهدانه خود زمینه تحقق هر چه بیشتر حاکمیت اسلام به معنای حقیقی کلمه را فراهم آورند.

و اللّهُ ولیُّ التّوفیق

فاضل گلپایگانی

نماینده مردم شریف استان تهران در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز