خبرگزاری کار ایران

ورود کاپیتان پرسپولیس به موضوع میناوند، منصوریان و رحمتی

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۳۰

حواشی مربوط به اظهارات عجیب مهرداد میناوند علیه علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی پای کاپیتان را نیز به آن باز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد میناوند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سابقه حضور در فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، در اظهاراتی عجیب صفات غیر ورزشی را به علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی منصوب کرده که این روزها به چالش بزرگی برای او تبدیل شده است و شکایت کاپیتان و سرمربی استقلال را نیز برای او در پی داشته است.

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در خصوص اتفاقات رخ داده در این زمینه گفت: میناوند پیشکسوت پر افتخار باشگاه پرسپولیس است و از طرف دیگر علیرضا منصوریان را مربی باهوش، کاربلد و جوانی می‌دانم که افتخار کار کردن با او را داشته‌ام. از طرف دیگر مهدی رحمتی هم دوست و رفیق صمیمی من است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم در خصوص اتفاقات رخ داده قضاوت کنم اما همه می‌دانند که منصوریان و میناوند در دوران خوب فوتبال ایران حضور داشتند و رحمتی هم از بهترین و باسابقه‌ترین دروازه‌بانان ایران است. منصوریان و میناوند در کنار بزرگان فوتبال ایران حضور داشتند و همه ما از آنها خاطرات خوبی داریم. امیدوارم مشکل پیش آمده به زودی حل و برطرف شود چرا که این مسائل فشار روی استقلال و پرسپولیس بیشتر کرده و مطمئناً آرامش را از دو تیم می‌گیرد. امیدوارم که این موضوع هم حل شود و شاهد اختلافات بین اهالی فوتبال نباشیم.

 

منبع خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز