خبرگزاری کار ایران

درخشش نماینده ایران در مسابقات یوروناسکار

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۰۹

سام طاهری، نماینده کشورمان در الیت 2 یورو ناسکار هلند مقام آورد.

به گزارش ایلنا، سام طاهری در الیت ۲ یورو ناسکار در هلند سوم شد. مسابقات یوروناسکار در جنوب شرقی هلند در نزدیکی مرز آلمان انجام شد و سام طاهری با وجود نداشتن تمرین در این پیست به دلیل نداشتن زمان کافی، به مقام سوم دست یافت.

او حالا با در پیش داشتن سه مسابقه دیگر که اولی در روزهای شنبه و یکشنبه دو هفته آینده در آلمان و دو مسابقه دیگر که با ضریب امتیازات دو برابر در خاک ایتالیا و بلژیک خواهد داشت، این بخت را دارد که به‌عنوان اولین ایرانی در یورو ناسکار در جمع برترین‌ها بایستد. او در پایان همین مسابقات با ۱۵ پله صعود در مجموع کلی راندها از رتبه ۳۰ به رتبه ۱۵ رسید.

سام طاهری درباره مسابقات این هفته گفت: «مسابقات هلند به لحاظ نوع پیست، مسابقات سختی بود و شرکت‌کنندگان محلی به دلیل آشنایی و تمرین در این پیست وضعیت بهتری نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان داشتند. پیست منحنی عامل تصادفات بسیاری شد اما من شانس آوردم که جان سالم به در بردم و فقط چند خط روی ماشینم افتاد. اگر چه خرابی هیدرولیک فرمان و ریزش روغن باعث شد در رقابت‌های الیت یک موفق نباشم اما روز بعد با تلاش مکانیک‌ها و ده دقیقه تمرین در پیست با سبقت گرفتن به موقع از چند ماشین خودم را به نفر هفتم رساندم و رتبه سوم را در کلاس خود کسب کردم. در حالی که بیشتر شرکت‌کننده‌ها 4، 5 سال در این رقابت‌ها حضور داشتند و من اولین حضوم را تجربه می‌کردم، هیچ‌کس انتظار نداشت اینگونه ظاهر شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز