خبرگزاری کار ایران

مربیگری قلعه‌نویی در اصفهان پس از 6 سال

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۵۸۷

سرمربی ذوب‌آهن آخرین بار خرداد سال 90 در اصفهان مربیگری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی جدید ذوب‌آهن در بازی تدارکاتی روز گذشته مقابل امیدهای این تیم برگزار شد برای اولین بار روی نیمکت تیم خود نشست.

قلعه‌نویی که پیش از این سابقه کار در اصفهان و در تیم سپاهان را داشته است، پس از 6 سال به این شهر برگشته و هدایت تیم دیگرشان را بر عهده گرفته است.

آخرین باری که قلعه‌نویی در اصفهان مربیگری کرده بود مربوط به 3 خرداد سال 90 می‌شود که سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان بنیادکار ازبکستان بود.

سپاهان آن بازی را با گل‌های ابراهیم توره، جانواریو و هادی عقیلی (از روی نقطه پنالتی) با نتیجه 3-1 به سود خود به پایان برد و به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

قلعه‌نویی که دوبار با سپاهان در لیگ برتر قهرمان شده بود و این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند، در پایان فصل برای ماندن در این تیم با مسئولان باشگاه به توافق نرسید و جای خود را به لوکا بوناچیچ داد.

سپاهانی‌ها در مرحله بعدی رقابت‌ها زیر نظر سرمربی کروات خود به دلیل استفاده غیرمجاز از رحمان احمدی محروم در دروازه خود، در حالی که پیروز شده بودند با رای AFC بازنده اعلام شده و از رقابت‌ها حذف شدند.

قلعه‌نویی در طول این شش سال در استقلال تهران و تراکتورسازی مربیگری کرده و مطقع کوتاهی هم روی نیمکت ملوان انزلی نشست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز