خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام از متقاضیان رشته‌های با آزمون مقطع کار‌شناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۵

این آزمون مخصوص داوطلبانی است که یا دارای مدرک کاردانی معتبر از یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم هستند و یا کسانی که شاغل به تحصیل در مقطع کاردانی هستند و تا تاریخ ۳۱/۰۶/۹۲ فارغ التحصیل می‌شوند.

ایلنا: ثبت نام از متقاضیان رشته‌های با آزمون مقطع کار‌شناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در سایت سازمان سنجش از امروز آغاز و تا روز ۱۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مرکز آزمون اعلام کرد: متقاضیان دارای مدرک کاردانی می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، دفترچه راهنمای این آزمون را دریافت و مطالعه نموده و گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب کنند.

هر داوطلب باید با تهیه یک اعتبار نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کند و نکته مهم این است که متقاضیان ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد باید علاوه بر کارت اعتباری ثبت نام، یک کارت اعتباری علاقه‌مندی که در سایت سنجش مشخص شده است تهیه و اقدام به ثبت نام کنند.

زمان برگزاری این آزمون براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون پذیرش دانشجو کار‌شناسی ناپیوسته با آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۲۴/۰۵/۹۲ خواهد بود که اطلاعات بیشتر در خصوص آن متعاقباً اعلام می‌شود.

روابط عمومی افزود: این آزمون مخصوص داوطلبانی است که یا دارای مدرک کاردانی معتبر از یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم هستند و یا کسانی که شاغل به تحصیل در مقطع کاردانی هستند و تا تاریخ ۳۱/۰۶/۹۲ فارغ التحصیل می‌شوند.

این آزمون برای تعداد محدودی از رشته/شهر‌ها برگزار می‌شود، در حالی که دانشگاه آزاد برای رشته‌های متعدد و متنوعی که در واحدهای مختلف دانشگاهی ارائه می‌شود، آزمـون را حذف کـرده است که داوطلـبان می‌توانند در زمان معین و مقرر، از طریق سایت روابط عمومی به آدرس www.pubr-azmoon.com  از اخبار آن مطلع شوند.

اگر داوطلـبی در خصوص این آزمـون (مخصوص دانشگاه آزاد) با سؤالاتی مـواجه شـد، می‌تواند سؤال خود را از طریق www.azmoon.org  و www.pubr-azmoon.com  مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net  ایمیل خود را ارسال کنند تا کار‌شناسان مرکز در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز