خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

افزایش آمار مبتلایان به بیماری تب کنگو صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۵۳

وزیر بهداشت با بیان اینکه برخی اخبار که از افزایش آمار مربوط به تب کریمه کنگو خبر واقعیت ندارد؛ گفت: خبر مربوط به بیماری تب کریمه کنگو تمام شده و بیات است.

به گزارش ایلنا سید حسن قاضی‌زاده هاشمی درخصوص بیماری تب کریمه کنگو با بیان اینکه این بیماری کاملا کنترل شده و آمار جدیدی در این خصوص نداریم، اظهارکرد: در مقایسه با چند هفته قبل بیمار جدیدی به مراکز مراجعه نکرده است. البته این مساله به این معنا نیست که این بیماری ریشه‌کن شده، بلکه به طور کامل کنترل شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از طرفی نکات ایمنی که توسط همکاران ما در رابطه با نوع ذبح کردن، انتخاب مراکز ذبح و استفاده از گوشت و مواد پروتئینی ارائه می‌شود، از سوی برخی افراد نادیده گرفته می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه این بیماری همواره وجود داشته است، گفت: امسال به دلیل فراگیری فضای مجازی انتشار خبر مربوط به تب کریمه کنگو بازتاب زیادی داشت، اما واقعیت این است که نسبت به سال‌های قبل آمار تعداد بیماران افزایش نیافته بود.

او با بیان اینکه برخی اخبار که از افزایش آمار مربوط به تب کریمه کنگو خبر واقعیت ندارد گفت: خبر مربوط به بیماری تب کریمه کنگو تمام شده و بیات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز