خبرگزاری کار ایران

سه غولی که بیکار ماندند و معجونی به نام لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۶۸

سه تن از پرافتخارترین مربیان لیگ برتر بیکار مانده‌اند و تکلیفشان روشن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ برتر ایران معجون عجیبی است. بسیاری از مربیان در آن مورد انتقاد قرار می‌گیرد و با بدترین و بی‌رحمانه‌ترین برخورد اخراج می‌شوند و در ادامه دوباره با تغییرات مدیریتی به کار گرفته می‌شوند و بازمی‌گردند و دوباره و حتی سه‌باره این اتفاق تکرار می‌شود. مربیانی چون قلعه‌نویی، کرانچار و ... در یک دوره‌ی کوتاه چندین بار به تیم‌های سابق خود بازگشته‌اند و روز از نو و روزی از نو. حال با ورود مربیان جوان به فوتبال ایران این اساتید بیکار و بی‌تیم مانده‌اند و تکلیفشان روشن نیست.

نکته‌ی جالب این است که هر سه‌ی این مربیان از پرافتخارترین‌ها در لیگ برتر و جام حذفی محسوب می‌شوند. حسینی به عنوان مربی دو بار قهرمان جام حذفی شده است و در لیگ قهرمانان سرمربیگری کرده است.

در سوی دیگر امیر قلعه‌نویی 5 بار لیگ برتر را فتح کرده و 2 بار قهرمان جام حذفی شده است تا پرافتخارترین مربی لیگ برتر باشد. او سال گذشته تراکتور را در رده‌ی سوم تحویل داد و هرگز نتوانست رقیب پرسپولیس در راه کسب عنوان قهرمانی باشد. در جام حذفی هم بازی فینال را به نفتِ علی دایی واگذار کرد.

فرکی هم که فصل بدی با سایپا داشت بدون تیم مانده است. وی دو بار فاتح لیگ برتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز