خبرگزاری کار ایران

اولین ترکش‌های باخت ۶ گله استقلال

رحمتی از استقلال می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۳۸

شکست سنگین استقلال مقابل العین احتمال جدایی رحمتی از این تیم را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست سنگین استقلال مقابل العین و خداحافظی تلخ این تیم از رقابت‌های آسیایی می‌تواند تبعات سنگینی برای آبی‌پوشان داشته باشد. از جمله جدایی کاپیتان رحمتی.

 

هواداران استقلال: سید برو

یکی از کسانی که دامنه خشم هواداران استقلال پس از شکست سنگین مقابل العین به او رسید، رحمتی بود.

دروازه‌بان استقلال با هجمه سنگین مخالفان خود در این تیم مواجه شد و سیل اعتراض‌ها به حدی بود که نمی‌شد آن را نادیده گرفت.

هرچند بخش زیادی از این اعتراضات، یک واکنش احساسی نسبت به نتیجه غیر منتظره بود ولی کاپیتان استقلال یک سری منتقد همیشگی هم نسبت به حضور خود در این تیم داشته است.

این موضوع جرقه فکر کردن رحمتی به سایر پیشنهاداتش را در ذهن او زد و احتمالی که همیشه وجود داشته است را پررنگ کرد.

 

اختلاف کهنه با منصوریان

رد پای گلر استقلال در امور فنی و دخالت‌هایش در کار سرمربی موضوعی بوده که همیشه مطرح شده است و در زمان منصوریان در مقطعی باعث اختلاف میان سرمربی و کاپیتان این تیم و نیمکت نشینی رحمتی شد.

اگرچه وساطت اطرافیان موقتاً روی این اختلاف سرپوش گذاشت ولی همه منتظر پایان فصل بودند تا ببینند منصویان هنوز رحمتی را می‌خواهد یا نه؟

شاید شکست سنگین مقابل العین و کاهش چشمگیر محبوبیت رحمتی میان هواداران استقلال این فرصت را در اختیار منصوریان قرار داده‌ باشد تا یکبار دیگر به استقلال بدون رحمتی فکر کند.

 

تاثیر رحمتی در نقل و انتقالات

سنگربان استقلال همیشه متهم به دخالت در نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بوده است. اتهامی که هیچ وقت نه اثبات و نه رد شد ولی عده‌ای از نزدیکان باشگاه همیشه او را یکی از عوامل خروج یا عدم جذب برخی از بازیکنان در فصل نقل و انتقالات می‌دانستند.

وقتی صحبت از بازگشت منتظری و جباری به استقلال مطرح شد و این دو بازیکن در تمرین استقلال در قطر حاضر شدند به یک باره نام جباری کنار رفت و مذاکره استقلال فقط با منتظری ادامه پیدا کرد. اتفاقی که به عقیده خیلی‌ها از اختلاف میان جباری با رحمتی سرچشمه می‌گیرد.

شائبه دخالت رحمتی در چند نقل و انتقال دیگر باشگاه در فصل‌های اخیر همیشه مطرح بوده است و به نظر می‌رسد حضور او تا حدودی آزادی عمل سرمربی تیم را سلب می‌کند.

 

درخواست جدایی حسینی

سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال که فصل گذشته در چند بازی در ترکیب ااین تیم قرار گرفت به مسئولان باشگاه اعلام کرده دوست دارد جایی برود که فیکس باشد.

این موضوع با توجه به هزینه‌هایی که استقلال برای رشد حسینی متحمل شده است برای مسئولان باشگاه سنگین است و هرگز دوست ندارند سنگربان جوانشان را از دست بدهند.

اگر رحمتی 34 ساله است و سال‌های پایانی فوتبالش را سپری می‌کند، حسینی تنها 25 سال دارد و از دست دادنش می‌تواند برای آبی‌پوشان پشیمانی به همراه داشته باشد.

مسئولان استقلال تا این لحظه پاسخی به درخواست جدایی حسینی نداده‌اند و شاید در انتظار بررسی جدایی رحمتی هستند.

 

چرا رحمتی با تیم به ایران برنگشت؟

در بازگشت کاروان استقلال از امارات به تهران، مهدی رحمتی این تیم را همراهی نکرد و ترجیح داد در دوبی بماند و استراحت کند. این عدم همراهی شاید به نوعی بر اختلاف میان رحمتی و کادرفنی استقلال صحه بگذارد و احتمال جدایی او از جمع آبی‌پوشان را بیشتر کند.

 

رحمتی: پیشنهاد دارم، تکلیفم را روشن کنید

کاپیتان استقلال پس از بازی مقابل العین و پیش از اینکه کاروان این تیم از امارات خارج شود در صحبت‌هایی با کادرفنی از آنها خواست تکلیفش را برای فصل بعد هرچه زودتر روشن کنند تا با توجه به پیشنهاداتی که دارد بتواند زودتر برای فصل آینده‌اش تصمیم بگیرد.

 

سپاهان، مقصد بعدی کاپیتان؟

شنیده می‌شود پیشنهادی که رحمتی از آن با کادرفنی استقلال صحبت کرده مربوط به سپاهان است.

کرانچار علاقه زیادی به بازی رحمتی دارد و اینکه اولیویرا هم گزینه مطمئنی برای دروازه این تیم نیست.

اگر جدایی رحمتی از استقلال جدی شود و اتفاق بیافتد بعید نیست او را دوباره در لباس سپاهان ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز