خبرگزاری کار ایران

همایش بین‌المللی معماری، عمران و شهرسازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۷۳

همایش بین‌المللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم، تیرماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همایش بین‌المللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم در تیر ماه 1396 توسط هولدینگ نقش و طرح آنا بافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی البرز و جامعه مهندسان شهر ساز و با حمایت دانشگاه البرز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه فنی حرفه‌ای منطقه یک کشور برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی معماری عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم در دوره اول با شرکت کشورهای ایران و ترکیه و در دوره دوم با شرکت کشورهای ایران و هند برگزار شد و در دوره سوم با شرکت کشورهای ایران و ایتالیا در تیرماه 1396برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این همایش به‌صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی رونمایی می‌شود. همچنین شایان ذکر است این کنفرانس دارای شماره اختصاصی از ژورنال جهانیISSN با کد اختصاصی 2476-6542 بوده و بدین واسطه در کتابخانه اسناد ملی ایران (نمایندگی رسمی ISSN در جمهوری اسلامی ایران) ثبت و در مقیاس ملی – جهانی رونمایی می‌شود.

در این کنفرانس چهره‌های برجسته معماری ایران و جهان همچون سال‌های قبل حضور دارند؛ دبیر همایش وحید قبادیان است و دبیران علمی: ایرج اعتصام، محمد باقر مهدی‌زاده و الهام امینی هستند. همچنین اساتید مطرح این رویداد علمی Dr.Mario Cucinella با موضوع معماری معاصر و معماری پایدار ایتالیا، محسن تدین با موضوع طرح اختلاط ملی بتن ایران و Dr.Livio Sacchi در باب معماری تاریخی ایتالیا به سخنرانی و ارائه مطالب تخصصی در حوزه‌های مطرح شده می‌پردازند.

سومین دوره این همایش همانند دوره‌های قبلی در شهر تهران و در فرهنگسرای نیاوران تیر ماه 1396  برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی خود را تا تاریخ 15/3/1396 ارسال کنند.

علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در باره این رویداد علمی به سایت www.iacut.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز