خبرگزاری کار ایران

مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان خبرداد؛

پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۵

مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب این مجمع در استان زنجان گفت: در استان زنجان خیرین زنجان در برگزاری جشنواره چهاردهم بیش از 18 میلیارد تومان به منظور احداث مدرسه کمک کردند.

زنجان ـ ایلنا: مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه سال استان زنجان 4 ادردیبهشت سال 92 در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن غضنفریان، مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پروش استان گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح استان زنجان برگزار می شود.

مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اینکه در اولین دوره جشنواره دو میلیون تومان کمک از سوی خیرین مدرسه ساز جمع آموری شده بود خاطر نشان کرد: در جشنواره سال گذشته که چهاردهمین دوره آن بود خیرین استان زنجان بیش از 18 میلیارد تومان به منظور احداث مدرسه کمک کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ساخت مدرسه و فضاهای آموزشی در سراسر کشور یکی از وظایف دولت و وزارت آموزش و پرورش است، ادامه داد: چند سالی است که افرادی با عنوان خیر اقدام به ساخت مدرسه در استان‌ها می کنند.

غضنفریان با بیان اینکه پروژه‌های خیرساز در صورت پیشرفت 50 درصدی مورد حمایت دولت قرار می ‌گیرد، گفت: در حال حاضر با وجود اینکه در سه مدرسه استان خیرین به تعهدات خود عمل کرده اند اما دولت هنوز در این پروژه ها ورود نکرده است.

مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تعهدات خیرین برای مدرسه‌ سازی حدود دو برابر تعهدات دولت شده است و دولت هم باید مشارکت بیشتری در این امر داشته باشد.

غضنفریان، از افزایش مشارکت خیرین مدرسه ‌ساز در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تعهد خیرین در سال گذشته بیش از 18 میلیارد تومان بود.

وی، یکی از علل این افزایش را همکاری آموزش و پرورش در تامین زمین برای پروژه‌های خیرساز عنوان کرد و افزود: در صورتی که خیرین برای ساخت یک مدرسه اعلام آمادگی کنند، ولی موفق به تامین زمین برای آن نشوند، مطمئنا دلسرد می ‌شوند، ولی اگر همکاری لازم در این خصوص صورت گیرد، آنان بیشتر تشویق و ترغیب می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز