خبرگزاری کار ایران

مهدی عاشوری؛ نامزد خانه ‌کارگر در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران

با نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیشتر آشنا شویم.

در میان فهرست نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به متخصصان و کارشناسانی برخورد می‌کنیم که هریک علاوه بر آشنایی با مسایل و مختصات شهری مانند تهران؛ از مدت‌ها قبل برای ورود به این عرصه برنامه‌ریزی و پژوهش‌های خود را آغاز کرده‌اند.

کافی‌ست به رزومه برخی از این کاندیداها توجه کنیم تا بیشتر به ضرورت وجود تخصص‌هایی که در مدیریت شهر تهران موردنیاز است و تا امروز مغفول مانده، بیندیشیم.

معرفی و رزومه برخی از کاندیداهای شورای شهر تهران که مورد حمایت خانه کارگر نیز هستند به شرح زیر است:

"مهدی عاشوری" نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید اقدامات ریشه‌ای و بنیادی برای زیستن در شهری توام با آرامش و آسایش داشته باشیم.

عاشوری؛ دارای دو مدرک کارشناس ارشد مدیریت دولتی و مدیریت مالی و دانشجوی دکتری است. وی عضو پرسنل بیمارستان لقمان حکیم و تکنسین دارویی داروخانه شبانه‌روزی ولایت است.

عاشوری گفت: دوری از شعارگرایی و عمل به دانسته‌ها و باور به تغییر در سیستم فردگرایی، تعامل با قوا و مردم برای حل مشکلات شهروندی، توجه ویژه به شان انسان در مسایل مدیریت کلانشهر تهران، تلاش برای انتخاب افراد شایسته و خدمتگزار برای تغییر در برنامه‌ریزی شهری، توجه ویژه به ساختارهای اساسی و گروه‌های جوان و فعال شهری، توجه ویژه به افراد آسیب‌پذیر شهر و برنامه‌ریزی برای آنها و توجه خاص به مسائل زیست محیطی همچون ترافیک، آلودگی آب و هوا را ازجمله فهرست برنامه‌های من در شورای شهر خواهد بود.

عاشوری افزود‌: این برنامه را برای اهداف بلندی چون افزایش کار و تلاش حلال برای مردم شهرمان که همان جهاد فی سبیل الله است، افزایش میزان تفریحات سالم و پاک برای عموم مردم، دست یافتن به نشاط و سلامتی با شهری آرمانی که بالاترین نعمت خالق بشریت است، افزایش مراکز اجتماعی و ارتقای مراکز احداث شده، ایجاد امنیت فکری و جسمی و روحی در شهر تهران و حومه و نیز افزایش میزان درک افراد از آرامش و مهربانی دنبال خواهم کرد.

 

کد خبر : ۴۸۹۱۱۲