خبرگزاری کار ایران

سیدعلی خلیلی؛ نامزد خانه ‌کارگر در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران

با نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیشتر آشنا شویم.

در میان فهرست نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به متخصصان و کارشناسانی برخورد می‌کنیم که هریک علاوه بر آشنایی با مسایل و مختصات شهری مانند تهران؛ از مدت‌ها قبل برای ورود به این عرصه برنامه‌ریزی و پژوهش‌های خود را آغاز کرده‌اند.

کافی‌ست به رزومه برخی از این کاندیداها توجه کنیم تا بیشتر به ضرورت وجود تخصص‌هایی که در مدیریت شهر تهران موردنیاز است و تا امروز مغفول مانده، بیندیشیم.

معرفی و رزومه برخی از کاندیداهای شورای شهر تهران که مورد حمایت خانه کارگر نیز هستند به شرح زیر است:

"سیدعلی خلیلی" یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: رویکرد بنده در شورای شهر در حوزه‌های شهری، بهداشت و درمان و فرهنگی خواهد بود.

خلیلی متولد 1366 کارشناس ارشد کشاورزی و منابع طبیعی است. وی حدود سه سال به‌عنوان کارشناس شهرداری تهران در منطقه فعالیت داشته و مدعی است در اجرای پروژه فضای سبز بسیاری از خیابان‌های تهران مانند درختان خیابان ولیعصر همکاری و مشارکت داشته است. او سپس در سازمان تعاونی روستایی استان تهران با سمت کارشناس مسئول تشکل‌های کشاورزی و تولیدی استان مشغول به کار شده و هم‌اکنون نیز عضو ستاد اقتصاد مقاوتی استان تهران و عضو ستاد تنظیم بازار میوه استان است.

وی گفت:‌ رویکرد بنده در حوزه شهری اشتغال‌زایی با تکیه بر راه‌اندازی بنگاه‌های کسب و کار خرد تا متوسط و طرح‌هایی‌ست که ظرفیت بالایی در جذب نیرو دارد نظیر ساماندهی دستفروشان آنهم همراه با ارائه خدماتی همچون جانمایی بازارچه.

خلیلی درباره دیگر اهداف خود گفت: در حوزه معماری نیز سعی خواهم کرد بافت‌های نو به‌صورت قابل توجهی جایگزین بافت‌های فرسوده شود. در حوزه فضای سبز نیز نگرشی عمیق به احیای فضای سبز را در برنامه خود دارم و در حوزه بهداشت و درمان نیز معتقدم باید فعالیت‌های بسیار زیادی انجام شود.

وی افزود:‌ در حوزه فرهنگی نیز باید در سراهای محله تحول جدیدی به وجود بیاید تا بتوانیم شوای متخصص و عملگرا داشته باشیم.

 

کد خبر : ۴۸۹۱۰۹