خبرگزاری کار ایران

ساناز قنبری آرا؛ نامزد خانه‌کارگر در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران

با نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیشتر آشنا شویم.

در میان فهرست نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به متخصصان و کارشناسانی برخورد می‌کنیم که هریک علاوه بر آشنایی با مسایل و مختصات شهری مانند تهران؛ از مدت‌ها قبل برای ورود به این عرصه برنامه‌ریزی و پژوهش‌های خود را آغاز کرده‌اند.

کافی‌ست به رزومه برخی از این کاندیداها توجه کنیم تا بیشتر به ضرورت وجود تخصص‌هایی که در مدیریت شهر تهران موردنیاز است و تا امروز مغفول مانده، بیندیشیم.

معرفی و رزومه برخی از کاندیداهای شورای شهر تهران که مورد حمایت خانه کارگر نیز هستند به شرح زیر است:

"ساناز قنبری آرا" نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: بنده معتقدم باید برنامه محوری ایجاد شود و این روزها بیشتر روی آن مانور داده می‌شود. بر این اساس برای اداره شهر برنامه‌های کاندیداها باید تحول‌زا باشد تا بتوانیم باتوجه به سیر تحولات گسترده و سریع در این راه موفق شویم.

قنبری آرا دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری است. وی از استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور و مدرس خانه کارگر است.

این نامزد شورای اسلامی، ایجاد اتاق‌های فکر در حوزه فرهنگی، الگوسازی برای سبک زندگی شهری، برنامه‌ریزی برای توزیع و گسترش گردشگری در تهران و راه‌اندازی جلسات نقد و مناظره در حوزه شهری، توجه بیش از پیش به بحث مالی در شورای شهر، شاخص‌سازی و استانداردسازی برای ایجاد شهر الکترونیک، بازسازی بافت‌های فرسوده که بحث اصلی معضلات شهری محسوب می‌شود، مشارکت مردم و نخبگان در برنامه‌ریزی شهری و ایجاد بانک اطلاعات ایده‌های شهری را از اهداف خود برشمرد.

کد خبر : ۴۸۹۱۰۷