خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی بهره‌برداران پست‌های فشار قوی برق کشور:

لزوم شرکت گسترده در انتخابات/ مشکلات کلاه‌زردها کماکان پابرجاست

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۳۲

شورای اپراتورهای پست های فشار قوی برق با صدور اطلاعیه‌ای از همه اپراتورها خواسته‌اند که در انتخابات شرکت کنند. در این اطلاعیه به مشکلات اپراتورهای فشار قوی برق اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای هماهنگی بهره برداران پست‌های فشار قوی برق کشور  در ارتباط با شرکت در انتخابات و مشکلات اپراتورهای پست‌های فشارقوی برق، اطلاعیه صادر کرده‌است.

در این اطلاعیه آمده: ۲۹ اردیبهشت ماه روز تجلی حضور ملت ایران پای صندوق های رأی ، روز میثاق با آرمان های امام و شهدا و بیعت با ولایت است؛ پیرو پیگیری های صورت گرفته از سوی شورای اپراتوری و سایر همکاران غیرتمند و پس از گذشت چندین ماه ابلاغیه و طرح پیشنهادی وزارت نیرو جهت تبدیل وضعیت اپراتورهای قرارداد کار معین پست های فشار قوی برق کشور در مورخه ۱۳۹۶/۲/۱۳ از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به وزارت نیرو ابلاغ گردید که طبق رایزنی که انجام شده است متاسفانه وزارت نیرو با حذف چارت سازمانی موافق نیست و جالب تر اینکه طرح پیشنهادی خود را هم قبول ندارند و مشکلات اپراتورها کماکان با بی تدبیری محض مسئولین امر همچنان پا برجاست و واگذاری بخش حاکمیتی کشور ، پست های فوق توزیع برق کشور به شرکت های توزیع همچنان در برنامه آنها گنجانده شده است و قویا این برنامه تا هفته های آتی اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز