خبرگزاری کار ایران

ساعی در پاسخ به ایلنا:

جلوی استخدام‌ها در شهرداری تهران را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۲۲

عضو شورای شهر تهران گفت: با نظارت‌هایی که انجام دادیم جلوی استخدام‌ها در شهرداری تهران را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی ساعی پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه حدود ۱۰ سال است که عضو شورای شهر هستم گفت: تحصیلات من شهرسازی است و جزء افراد معدودی هستم که سابقه ۱۰ سال عضویت در شورای شهر و ۸ سال هیات رییسه شورای شهر بودم.

او دریباره عملکرد ورزشکاران عضو شورای شهر تهران گفت: ورزشکاران عضو شورا به نسبت اعضای دیگر عمکلرد خوبی داشتند و اگر بیشتر نبوده حداقل مساوی بوده است.

ساعی درباره انتقاداتی که به عملکرد ورزشکاران شورا می شود، اظهار کرد: سیاسیون فکر می کنند ورزشکاران و کسانی که محبوب هستند جای آنها را تنگ کرده اند. من ۳۵ سال است که ورزش می کنم و در تمام عمرم ورزشی ام، مسئولان ورزشی افراد سیاسی بوده اند. برخی فکر می کنند اعضای ورزشکار شورا فقط ورزشکار هستند در حالی که افتخارم تحصیلات در رشته شهرسازی است.

این عضو فعلی شورای شهر گفت: شاید پنج نفر باشیم که سابقه عضویت در شورای شهر حدود ۱۰ سال باشد. در بحثهای شهری اطلاعات من خیلی بیشتر از اعضای جدید است.

او در پاسخ به این پرسش که به عملکرد شورای شهر دوره چهارم چه نمره ای می دهید، گفت: نمره قبولی می دهم. اما مشکلات شهر تهران بزرگ است و هرکاری می کنید به چشم نمی آید.

ساعی با بیان اینکه در این دوره بحث نظارت و شفاف سازی مسائل مالی شهرداری  به طور جدی پیگیری شد، گفت: در سال های گذشته به خاطر خلاهای قانونی حدود ۵ هزار میلیارد تومان مباحث مالی داشتیم که در صورت‌های مالی نمی آمد اما با نظارت هایی که صورت گرفت این میزان به ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

او ادامه داد: حسابرس هایی که درمناطق داشتیم کمک های خوبی به ما کردند. این افراد زیرمجموعه شوراه شهر هستند و تلاش می کنیم که هر دو سه سال یکبار جاهای آنها را در مناطق عوض کنیم.

ساعی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه در حالی از نظارت و بحث شفافیت مالی سخن می گویید که در همین دوره چهارم شاهد بحث واگذاری املاک و استخدام های نجومی در شهرداری بودیم گفت: ما با همین نظارت ها جلوی استخدام هایی که در شهرداری می شد را گرفتیم. شهرداری اول کار خود را انجام داده بود و بعد از اقدامات ما آمدند در شورا برای استخدام سه هزار نفری که آزمون برگزار کرده بودند، مجوز گرفتند. قرار است برای سه هزار نفر دیگر نیز درخواست خود را به شورا ارائه و مجوز آن را بگیرند.

او ادامه داد: در بحث های مختلف هم وقتی اعضا با مسائلی مواجه می شدند آن را در صحن و کمیسیون های مربوطه مطرح و پیگیری می کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز