خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان:

شهر توریستی مریوان شایسته پیشرفت و توجه ویژه است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۵۸

فرماندار مریوان توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خوب و بی‌نظیر شهر مریوان را که در زمینه‌های مختلف وجود دارد ضروری دانست و یادآور شد: شهر توریستی مریوان شایسته پیشر فت و ارتقاء و توجه ویژه است.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان مریوان و مواهب خدادادی چون دریاچه زریبار، طبیعت بی‌نظیر، مرز رسمی باشماق  و تعاملات تجاری آن،  اظهار داشت: مریوان ظرفیت‌های لازم را برای رشد و توسعه مطلوب دارد.

به گفته محمد شفیعی برای نشان دادن و معرفی کردن مریوان و جذب توریست و گردشگر، در مرکز استان بیش از ۱۲ تابلو جهت  شناسایی این شهرستان در آستانه سال جدید نصب شده است.

شفیعی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مریوان نیازمند حمایت مردم و مسئولین اجرایی در راستای آبادانی و توسعه شهر می‌باشد، خواستار حمایت و پشتیبانی همه جانبه روسای ادارات دیگر و مردم از مجموعه شورا و شهرداری مریوان شد.

وی با اشاره به توسعه شهری و زیرساخت‌های لازم برای دست‌یابی به شهری آباد و مناسب در غرب کشور، گریزی به عدم‌پرداخت عوارض شهری توسط شهروندان زد و با انتقاد از وضعیت موجود و سهل انگاری شهروندان در پرداخت عوارض، یادآور شد: آمارها نشان می‌دهند که فقط ۲ درصد از شهروندان اقدام به پرداخت عوارض شهری می‌کنند.

وی توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خوب و بی‌نظیر در مریوان که در زمینه‌های مختلف وجود دارد را ضروری دانست و یادآور شد: شهر توریستی مریوان شایسته پیشرفت و ارتقاء و توجه ویژه است.

فرماندار مریوان افزود: بایستی با همدلی و همراهی مسئولین و مردم و تعامل بین دستگاه‌های دولتی در جهت بررسی و پیگیری موانع و مشکلات  شهر مریوان گام محکم و اساسی برداریم و در این راستا تعامل مطلوب و مسئولانه راه حل مشکلات و مصائب مریوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر