خبرگزاری کار ایران

موسسه­ اکبر رادی شش کارگاه نمایش­نامه­‌نویسی برگزار می‌کند

کد خبر : ۴۵۰۳۱۵

هشتمین دوره‌ی کارگاه­‌های تخصصی نمایشنامه‌نویسی موسسه‌­ی اکبر رادی با هم‌کاری موسسه‌ی فرهنگی هنری کنش معاصر از 27 تا 29 بهمن ماه 1395 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در هشتمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نا‌مه‌نویسی این موسسه، شش مدرس نمایشنامه‌نویسی و تئاتر، شش عنوان نمایشنامه­‌نویسی را از 27 تا 29 بهمن‌­ماه سال جاری تدریس می­‌کنند.

در این کارگاه‌ها فرزان سجودی زبان­‌شناسی در نمایشنامه­‌نویسی، بهزاد صدیقی پدیدارشناسی پیش‌­داستان در نمایشنامه­‌نویسی، عطاالله کوپال شگردهای خلق ضدقهرمان در نمایشنامه­‌نویسی، فارس باقری ساختار درام داستانی و غیرداستانی، فریندخت زاهدی اقتباس از اسطوره و تاریخ در ادبیات نمایشی و فرهاد توحیدی پرورش ایده­‌ی نخستین برای آفرینش درام به هنرجویان آموزش می‌دهند.

هشتمین دوره‌ی کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی از روز چهار­شنبه 27 بهمن ­ماه 95 تا روز جمعه 29 بهمن ­ماه 95 از ساعت 15 تا 20 طی سه روز برگزار‌ می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایشنامه‌نویسی برای شرکت و ثبت‌نام در کارگاه­های کوتاه­مدت موسسه‌ی اکبر رادی می‌توانند به نشانی موسسه‌­ی کنش معاصر واقع در میدان فلسطین، خیایان طالقانی غربی، بین خیابان فریمان و خیابان سرپرست، شماره­‌ی 542 مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر  با شماره تلفن‌­های 66404131 و 66409213 تماس بگیرند.

در این دوره هم‌چون دوره‌های پیشین از هنر‌جویان این کارگاه‌‌ها به طور جداگانه ثبت‌نام نمی‌شود و به هنرجویانی که در کارگاه­های قبلی بنیاد اکبر رادی شرکت کرده باشند 20 درصد تخفیف داده ­می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز