خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور در صحن مجلس:

رئیس جمهور برای دفاع از یك فرد از صبح در صندلی خود نشسته است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۰

رئیس جمهور امروز برای دفاع از یک نفر از صبح تا حالا مثل یک بچه معصوم در صندلی خود نشسته است که این موضوع نشان می دهد هم اکنون دوره قاجار نیست و مجلس در راس امور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که رئیس جمهور در نشست قبلی با مجلس با وجود این که آقای ابوترابی اصرار کردند تا در مجلس باشد،قبول نکرد، گفت: اما خوشبختانه امروز برای دفاع از یک نفر از صبح تا حالا مثل یک بچه معصوم در صندلی خود نشسته است که این موضوع نشان می دهد هم اکنون دوره قاجار نیست و مجلس در راس امور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی با بیان این که رئیس جمهور در نشست قبلی با مجلس با وجود این که آقای ابوترابی اصرار کردند در مجلس نماند، گفت: اما خوشبختانه امروز برای دفاع از یک نفر از صبح تا حالا مثل یک بچه معصوم در صندلی خود نشسته است که این موضوع نشان می دهد هم اکنون دوره قاجار نیست و مجلس در راس امور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به اظهارات شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: من از طرف نمایندگان استان آذربایجان غربی می گویم که تا حالا هیچ درخواستی از این وزارتخانه نداشتیم لذا اگر مسئولان دولتی ادعایی دارند اسامی نمایندگان مذکور را اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز