خبرگزاری کار ایران

فرکی: یک برد و 6 مساوی باب میل من نیست

سرمربی سایپا معتقد است اشتباهات داوری به ضرر این تیم بوده است.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان سانحه قطار تبریز مشهد و انفجار کربلا اظهار کرد: هفته دوازدهم باید در یک بازی خانگی به مصاف استقلال خوزستان برویم. ما باید در سخت‌ترین شرایطی که با آن روبرو هستیم به این دیدار برویم. این بازی حساسیت بالایی دارد و امیدواریم با همت بازیکنان از این فرصت استفاده کنیم و در بازی فردا مقابل قهرمان فصل گذشته که تیم خوب و با انگیزه‌ای است سه امتیاز را بدست بیاوریم.

او ادامه داد: امیدواریم به هدفمان برسیم چون از دست دادن این امتیاز برای ما مناسب نیست. امسال فرصت‌های خوبی را از دست داده‌ایم و از فرصت‌هایمان استفاده نکرده‌ایم.

فرکی افزود: شرایط این هفته ما سخت‌تر از ۱۱ هفته گذشته است. ما هفت، هشت بازیکن محروم و مصدوم داریم. شاید این فرصتی که در اختیار بقیه بازیکنان قرار می‌دهیم برای ما خوب باشد و قانونی که در فوتبال وجود دارد شاید این بار به نفع ما رقم بخورد. مطمئنا کمبودهایی در بخش حمله داریم و در بخش دفاع نیز نتوانستیم خوب کار کنیم. اگر نمی‌توانیم گل بزنیم نباید گلی هم دریافت کنیم. همه از تیم ما تعریف می‌کنند اما از نظر بازی، ما در نتیجه‌گیری نتوانستیم خوب عمل کنیم آن هم در لیگ ایران که نتیجه حرف اول را می‌زند. ما باید شرایط را تغییر دهیم، منظور از ما تیم سایپاست.

وی با بیان اینکه علیرغم تمرین زیاد تیمش در گلزنی موفق نبوده است، گفت: اشتباهات فردی ما بسیار به چشم می‌آید. همچنین در بازی صبا و نفت یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد و یک پنالتی به ضرر ما اعلام شد. همه این دو بازی اجازه نداد ما چهار یا پنج امتیاز بگیریم. اگر این امتیازها را دریافت می‌کردیم با ۹ امتیاز فعلی می‌توانستیم به میانه‌های جدول برویم. ضمن اینکه اعتقاد دارم اگر دو بازی پیش‌رو را ببریم شرایط فرق خواهد کرد و حرف و حدیث‌ها نیز کم خواهد شد. با این حال فعلا حرف‌ها و شایعات وجود دارد. یک برد و شش مساوی از ۱۱ بازی باب میل خودمان هم نیست اما ممکن است در ادامه تغییر دهد.

فرکی در پایان گفت: بخشی از اولتیماتوم از جانب مدیرعامل وجود نداشته است. سال قبل خودم از سپاهان کناره‌گیری کردم. امسال با تیم خوزستانی بازی دارم و تجدید خاطره‌ای شده است چرا که با خوزستان زندگی کرده‌ام. این تیم پارسال قهرمان شد اما امسال مشکلات مالی دارد. با این حال تلاش می‌کنم تا از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنم. قطعا مشکل مالی هیچ ارتباطی به بازی آنها ندارد چون بارها ثابت کرده‌اند با دست‌های خالی کارهای بزرگی انجام می‌دهند اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. همه دنبال نتیجه هستند و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. در این میان وظیفه داریم تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

 

کد خبر : ۴۳۳۵۰۰