خبرگزاری کار ایران

فروزنده به ایلنا خبر داد؛

بررسی گزینه‌های انتخاباتی در کمیته‌ ارزیابی جمعیت ایثارگران

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای اصولگرانقلابی باید با تفکر ولایی منسجم شوند تا بتوانند در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

لطف‌الله فروزنده  در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاسی  ایلنا، با اشاره به فعالیت انتخاباتی جمعیت ایثارگران و اعلام خبر تشکیل کمیته‌هایی آن گفت: جمعیت ایثار گران اکنون به دنبال گفتمان انقلاب اسلامی و تغییر وضع موجود براساس منویات مقام معظم رهبری است.  

 او با اشاره به اینکه کمیته‌ای در حال بررسی  گزینه‌های انتخاباتی است، افزود: کمیته‌ای تشکیل شده که  شاخص نیروهای انقلابی مانند صلاحیت‌های عمومی، ولایتمداری،  شجاعت و  برنامه‌های کاری را مدنظر قرار می‌دهد و بر آن اساس افراد برای حضور در صحنه انتخاباتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با تاکید بر تعامل بین گروه‌های اصولگرا، بیان کرد: علاوه بر تشکیل کمیته ارزیابی کاندیداها، کمیته‌ای هم  مسئول تعامل‌های لازم است تا بتوانیم به  ائتلاف بزرگ اصولگرایی دست پیدا کنیم زیرا نیروهای انقلابی باید  با تفکر ولایی منسجم شوند تا بتوانند در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.  

فروزنده  در پاسخ به اینکه آیا ایثارگران نامزد مستقل در انتخابات ۹۶ معرفی می کند،‌ گفت: اکنون در حال  بررسی هستیم  و وارد مصادیق نشده‌ایم  و زمان آن هم مشخص نیست.

کد خبر : ۴۲۴۳۲۱