خبرگزاری کار ایران

طی حکمی؛

بخشدار مرکزی میاندوآب به دست یک بانو سپرده شد

مراسم تودیع ومعارفه بخشدار مرکزی شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب، در این مراسم ناصر امیری فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب با اشاره به امانت بودن مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی گفت: امروز مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و اعتماد است و باید قدردان این امانت‌ها باشیم.

امیری افزود: انصافا سعید  مقدم فردی محقق و الحق توانمند در بخش مرکزی میاندوآب بودند و اگر خواسته وی برای رفتن به خاطر عضویت در هیئت علمی دانشگاه نبود، قطعا بیش از این از وی بهره‌مند می‌شدیم.

فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب درباره انتصاب رقیه خاکپور به سمت بخشدار مرکزی میاندوآب نیز گفت: امروز باید به بانوان میدان خدمت‌رسانی بیش از این داده شود و در سایه نظام و دولت تدبیر و امید این فضا فراهم شده و باید اجازه دهیم بانوان نیز در مناصب مدیریتی خود را نشان دهند.

در ادامه ربیع مصطفوی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌غربی نیز به اهمیت استفاده از بانوان در مناصب مدیریتی در دولت تدبیر وامید اشاره کرد و گفت: دولت به بانوان به عنوان نیمی از جامعه اعتقاد دارد و معتقد به بهره جستن از توانایی‌های آنان در همه زمینه‌هاست و خوشبختانه در استان آذربایجان غربی نیز این فضا فراهم شده است.

وی افزود: قبلا نیز یکی از بانوان در سمت معاونت فرمانداری شهرستان ماکو به کار گرفته شده و انصافا منشا خدمات خوبی بوده‌اند که امیدواریم خانم خاکپور نیز بتوانند در این مسئولیت موفق باشند.

در بخش دیگری از این جلسه، مقدم بخشدار سابق مرکزی به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداخت و خاکپور بخشدار جدید نیز برنامه‌های خود را برای تصدی بخشداری مرکزی میاندوآب ارائه کرد.

در پایان حکم خاکپور به عنوان بخشدار مرکزی به وی تقدیم شد و با اهدای لوحی از خدمات سعید مقدم تقدیر بعمل آمد.

کد خبر : ۴۱۷۲۲۲