خبرگزاری کار ایران

مدیر موسسه حقوقی « رُدل»:

دنیا پس از برجام،درک بهتری از واقعیت‌های ایران پیدا کرده است

مدیر موسسه حقوقی « رُدل » آلمان تاکید کرد: امروز پس از رفع تحریم‌ها و پذیرش برجام، با تلاش مدیران کشور جمهوری اسلامی ایران، وجهه بین المللی ایران اصلاح شده و جهان درک بهتری از نیازهای و واقعیت‌های ایران پیدا کرده است.

«کریستین رُدل » در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود:  این روند روز به روز بهتر شده و بنده به طور کلی این روند را مثبت و رو به جلو ارزیابی می‌کنم.

ردل، همچنین با تاکید بر اینکه مدون بودن، قطعیت و قابل پیش بینی بودن قوانین و شرایط در ایران رمز موفقیت در جذب سرمایه‌گذاری خارجی است ضمن اعلام گشایش دفتر این موسسه در تهران، افزود: بازار ایران فرصت خوب و مناسبی برای سرمایه‌گذاری است و این موسسه تلاش می کند تا بهترین و مطلوب‌ترین تکنولوژی را با کمک موسسه‌های آلمانی و اروپایی به صنایع ایران وارد کند.

وی با بیان اینکه موسسه « رُدل » در 49 کشور دنیا دفتر دارد افزود: این موسسه با 4 هزار و 200 کارمند خود در اقصی نقاط دنیا به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی خدمات مختلف مشاوره‌ای، حسابداری، مالیاتی و حقوقی ارائه می‌کند.

مدیر موسسه حقوقی « رُدل » آلمان با بیان اینکه این موسسه آلمانی است و در این کشور یک هزار و 500 کارمند دارد افزود: این موسسه با نگرش و فرآیند بین المللی فرهنگ و روش کار آلمان و اروپا را که جدیت و کیفیت است با خود همراه دارد و براساس استانداردی که در کشور آلمان و اروپا عمل می‌کند در همه جا خدمات ارائه می‌کند.

رذل با اشاره به اینکه این موسسه علاوه بر کارکنان وفادار آلمانی و اروپایی خود از نیروهای بومی هر کشور برای ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر استفاده می‌کند ادامه داد: نیاز به دانش و نیروی بومی برای خدمت این موسسه در هر کشوری از جمله ایران غیرقابل انکار است.

وی در عین حال تاکید کرد: نیروهای بومی هر کشور در دوره های مختلف چند روزه به اقتضاء در کشور آلمان شرکت کرده و آموزش و دانش کافی را دریافت می‌کنند.

مدیر موسسه حقوقی « رُدل » آلمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های عظیم تجاری و اقتصادی ایران گفت: موسسه « رُدل »  تلاش دارد به عنوان یک پل و رابط میان شرکت‌های ایرانی و آلمانی و اروپایی عمل کرده و شرکای تجاری خوب و مطمئن از دو طرف را به یکدیگر معرفی و زمینه‌های همکاری آنان را در بخش‌های مختلف فراهم کند.

ردل ارائه خدمات روزآمد در بخش قوانین و عملکرد را از دیگر خدمات موسسه « رُدل » ذکر کرد و افزود: مثلا یکی از مهمترین قوانین امروز بانک‌ها و بورس‌ها عمل بر اساس استاندارد IFRS است که متاسفانه این سیستم نوین در ایران هنوز جایگاه خود را به دست نیاورده است که این موسسه تلاش می‌کند با ارائه خدمات به موسسات مالی و اعتباری ایران، آنان را برای استفاده از این استاندارد کمک کند.

وی با بیان اینکه بازار ایران فرصت‌های بی‌نظیری برای فعالیت دارد افزود: نیروی کار تحصیل‌کرده و جوان ایرانی فرصت بی‌نظیری است که باید از آن بهترین و بیشترین بهره را برد چرا که این نیرو با اشتیاق فراوان و انگیزه مضاعفی که دارد کار را سریع و آسان می‌کند.

وی گفت: بر اساس مشاهداتی که داشتم صادقانه می‌گویم که هیچ نقطه ای از دنیا نیرویی به مانند جوان ایرانی که مستعد، علاقه‌مند، تحصیلکرده و پرانرژی است، سراغ ندارم.

کد خبر : ۴۱۶۳۶۲