خبرگزاری کار ایران

2 حادثه رانندگی 4 کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۷۹۷

رئیس پلیس راه شمال فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: وقوع دو حادثه منجر به فوت وجرح در محورهای استان، سبب جان باختن چهار نفر و مجروحیت سه تن دیگر شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " یوسف نجفی " با اعلام این خبر گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه دو تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جاده­ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست.

وی گفت: در یکی از این حوادث که در کیلومتر 30 محور "ریگان -ایرانشهر" به وقوع پیوست، یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

نجفی یادآورشد: در این حادثه راننده سواری پراید که مردی حدودا 45 ساله بوده به همراه دو سرنشین دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و سه سرنشین چهار ساله، 17 ساله و 30ساله به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

نجفی درخصوص واژگونی یک دستگاه سمند در محور فرعی "راور- فیض آباد " گفت: این واژگونی در ساعت هشت صبح روز گذشته به علت عدم توجه به جلو رخ داد.

وی افزود: در این حادثه سرنشین سواری سمند که خانمی 37 ساله بود، به شدت مجروح و جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی می توانند در پیشگیری از حوادث جاده ای نقش به سزایی ایفا کنند و از بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز