خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل شورای فرهنگی بنیاد حفظ آثار در سراسر استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۲۲۲

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، گفت: تلاش می کنیم تا شورای فرهنگی بنیاد حفظ آثار در تمام شهرهای استان راه اندازی شده تا فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرها نشر پیدا کند

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سردار عبدالله ملکی در دیدار با نیروهای مسلح مازندران با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، و عید ولایت  اظهار داشت: تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و مقام شامخ شهدا از جمله اهداف این دیدار به شمار می آید.
وی افزود: 54 دستگاه اجرایی استان با 12 کمیته استانی و همچنین 22 کمیته شهرستانی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم هفته دفاع مقدس در سطح استان تشکیل شد.
 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از افتتاح دفتر حفظ آثار در شهرستان هادی شهر خبر داد و گردهمایی مسئولان ستاد اجرایی شهدای گمنام در شهرستان بابلسررا از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.
وی رژه نیروهای مسلح استان در 31 شهریورماه همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس را از عناوین برنامه های محوری این هفته عنوان کرد و افزود: پیشکسوتان ، مسئولان و فرماندهان استان در نخستین روز هفته دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس گرد هم می آیند.
ملکی تجدید میثاق با شهدا ی دفاع مقدس و گلباران مزار این شهدا را در روز پنجشنبه همراه با قرائت پیام مقام معظم رهبری را از عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده های شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این نهاد محسوب می شود.
وی با بیان اینکه  شرکت نیروهای مسلح در نماز جمعه سراسر استان ازعناوین دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می آید، افزود: امیر حکیمی فرد رئیس دانشگاه نوشهر از سخنرانان پیش ازخطبه هستند.
ملکی، افزود: 600 نفر از نیروهای ارتش، سپاه، جهادگران ، ناجا و ... در 5 مهر ماه در شهرستان تنگابن گرد هم می آیند که سردار باقر زاده سخنران این گردهمایی خواهد بود.
وی از در ادامه از رونمایی یادمان شهدای تنکابن در این روز خبر داد و گفت: پیاده روی خانوادگی در روز جمعه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می آید.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به بمباران نیروگاه شهید سلیمی و به شهادت رسیدن تعدادی از کارکنان این نیروگاه اشاره کرد و افزود: امسال در هفتم تیرماه نقش پررنگ نیروگاه شهید سلیمی در دفاع مقدس ویژه دیده خواهد شد.
وی ادامه داد: مقرر شد تا امسال هفته دفاع مقدس با کیفیت بیشتری نسبت به سال مشابه دیده شود زیرا که در سالجاری شهدای حرم مهمان دفاع مقدس هستند ودر تمام برنامه های دفاع مقدس این شهدای بزرگوار حضور دارند.
ملکی با بیان اینکه مرکز فرهنگی کلاردشت با کمک خیری برای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ساخته می شود ، عنوان کرد: کلنگ این مرکز فرهنگی روز گذشته در شهرستان کلاردشت به زمین زده شد.
وی افزود: تلاش می کنیم تا شورای فرهنگی بنیاد حفظ آثار در تمام شهرهای استان راه اندازی شده تا فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرها نشر پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز