خبرگزاری کار ایران

کارشناسان و هواداران علیه تصمیم برانکو؛ چرا رضاییان بازی نکرد؟

به فاصله دو هفته همان مخالفان سابق، به حامیان رامین رضاییان تبدیل شده‌اند و معتقدند که او حتما باید در دربی بازی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از زمانی که بحث بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد این اتفاق مخالفان بسیار زیادی داشت. همه پرسپولیسی‌ها از هواداران گرفته تا کارشناسان و حتی بعضی از اعضای هیات مدیره مخالف بازگشت این بازیکن بودند. برانکو هم تمایلی به پذیرفتن مجدد او نداشت. به خصوص که حسین ماهینی عملکرد خوبی در دفاع راست داشت و وظایف دفاعی موردنظر برانکو را بسیار بهتر از رضاییان هم انجام می‌داد. با این حال با پیگیری‌های هدایتی که پول خسارت رضاییان را داده بود و به دنبال ضرر نکردن مالی خود بود و همچنین اصرارهای طاهری که قصد داشت گاف‌های مدیریتی خود در جدایی این بازیکن را جبران کند برانکو مجبور به پذیرفتن رضاییان شد.

روایت دربی اما کاملا متفاوت بود. به فاصله دو هفته همان مخالفان سابق، به حامیان رامین رضاییان تبدیل شده‌اند و معتقدند که او حتما باید در دربی بازی می‌کرد. به خصوص بعد از مصدومیت محمد انصاری که پیش‌بینی می‌شد با اضافه شدن رامین رضاییان، حسین ماهینی به دفاع وسط بیاید و رضاییان جای او را در دفاع راست بگیرد. تا با این تغییر میزان فشار و حملات پرسپولیس از جناح راست بیشتر شود و شاید بتوانند روی حرکت‌های هجومی این بازیکن به گل دست پیدا کنند. برانکو اما به اولین بازیکنی که به او دستور گرم کردن داده بود تا آخرین لحظه بازی اجازه حضور در میدان را نداد تا مشخص شود که قبول کردن او در تیم به معنای بخشیدن این بازیکن نبوده و او فعلا باید با نیمکت‌نشینی کنار بیاید. تفاوت تصمیم برانکو در این دو هفته اما این است که دو هفته گذشته همه هواداران و کارشناسان با بازی ندادن رضاییان موافق بودند و این بار نتیجه گرفتن در دربی به‌قدری برایشان اهمیت داشت که تصمیم برانکو در مورد این بازیکن مغضوب را هم زیرسوال بردند. 

 

کد خبر : ۴۱۱۴۴۱