خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس:

آب و فاضلاب شهری بودجه بیت‌المال را به هدر داده است

آب و فاضلاب شهری با انجام یک مطالعه بسیار بد، بودجه بیت‌المال را در ماجرای چاه فملن به هدر داده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، ولی داداشی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا با بیان اینکه شبکه مخابرات روستایی آستارا در زمینه ارائه خدمات اینترنتی به روستانشینان ضعیف ظاهر شده است، بیان کرد: مردم در برخی از روستاها به اینترنت دسترسی ندارند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی اقدام‌های خوبی انجام شده که یکی از آن، کددار شدن ایستگاه تحقیقات کشاورزی شهرستان بوده و امیدواریم در سال‌های آینده انجام تحقیقات علمی کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در برخی از روستاها مردم به دلیل نداشتن گاز مجبور به استفاده از نفت هستند و شرکت نفت در توزیع فرآورده‌های نفتی باید با روستانشینان همکاری تنگاتنگ داشته باشد.

داداشی به پیگیری بودجه ملی آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه 800 میلیارد ریال برای گیلان بودجه در نظر گرفته شده که حدود 10 درصد آن به شهرستان آستارا اختصاص می‌یابد.

داداشی با اشاره به اینکه آب و فاضلاب شهری در زمینه پروژه چاه فلمن با شکست مواجه شده است، گفت: آب و فاضلاب شهری با انجام یک مطالعه بسیار بد، بودجه بیت‌المال را در ماجرای چاه فملن به هدر داده است.

وی کار بیشتر مردم لوندویل را کشاورزی دانست و افزود: برخی از اداره‌ها نظیر بانک کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش لوندویل شعبه ندارند و باید در این زمینه  تصمیم جدی اتخاذ شود.

وی بیان کرد: پزشکان و بهورزان مستقر در روستاهای بخش مرکزی و بخش لوندویل باید با جدیت به روستاییان خدمات درمانی و بهداشتی ارائه دهند.

عضو اصل نود مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سپاه در بحران بودجه به احداث دو سالن ورزشی و یک استخر در بخش لوندویل اقدام کرده و بخشداری لونودیل باید در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشد.

کد خبر : ۴۰۹۷۱۲