خبرگزاری کار ایران

گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۲۲۱

صدها شرکت، کارخانه و کارگاه نساجی و صنایع وابسته از ایران و جای جای جهان از امروز در تهران گردهم آمدند و ضمن ارائه و نمایش آخرین تولیدات و توانمندی های خود؛زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات و فناوری های نوین این صنعت می پردازند.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران؛ بیش از 200 شرکت و کارخانه بزرگ جهان از 15 کشور فرانسه، اتریش، بلژیک، انگلستان، تایلند، کره جنوبی، اسپانیا ، ایتالیا ، ترکیه، ژاپن، هندوستان، پاکستان، چین، تایوان و آلمان از 13 تا 16 شهریورماه و در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی تهران حضور دارند تا زمینه هایی انتقال تکنولوژِی و سرمایه در صنعت نساجی ایران را فراهم کنند

امسال و در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران کشورهای هندوستان ، چین و ترکیه بصورت پاویون در نمایشگاه حضور یافته اند.

در این نمایشگاه بزرگ همچنین 140 شرکت داخلی نیز حضور داشته و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه  از جمله :ماشین آلات نساجی ، قطعات ، چرخ خیاطی ،ماشینهای گلدوزی ودوخت و برش،انواع منسوجات خانگی شامل: پتو، پارچه های رومبلی وپرده ای،روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی ، ترمه، لوردراپه، پرده و لوازم و قطعات وابسته ،پارچه ، پوشاک ، انواع  نخ ، الیاف ، رنگ ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی،انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته شده است.

برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است.

معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها،شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت نساجی کشور، نمایش آخرینتحولاتو دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن‌بستر‌مناسب‌برای‌انتقال‌بیشتر‌فناوریهای‌روز‌ به کشورمان، ایجادارتباط‌های تجاری جدیدوتقویت روابط قبلی،انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 برگزاری این نمایشگاه می تواند با فراهم کردند زمینه حضور گسترده بسیاری از کشورها و شرکتهای فعال خارجی، سبب انتقال آخرین فناوریهای روز جهان به کشورمان شود و همچنین از طرف دیگر کشورمان می تواند با ارائه توانمندی های منحصر به فرد بخش نساجی خود در چنین رویدادی ، مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار دهد. ضمن اینکه برگزاری چنین نمایشگاههائی موقعیت مناسبی را برای آشنائی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه فراهم کرده و در رشد بخش علمی وانگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر واقع شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللیصنعت نساجی ایران را شرکت سامع پاد نوین با نظارت و همکاری انجمن صنایع نساجی ایران ، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و جامعه متخصصین نساجی ایران برگزار می کند.

این نمایشگاه از امروز تا 16 شهریور ماه هر روز از ساعت 12 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز