خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون قطر:‌ ایران تشنه پیروزی است

رئیس فدراسیون فوتبال قطر تأکید کرد که اعتماد بسیار زیادی به بازیکنان تیم ملی این کشور جهت ارائه بازی با کیفیت برابر ایران در ورزشگاه آزادی تهران دارد.

به گزارش ایلنا، حمد بن خلیفه، رئیس فدراسیون فوتبال قطر شب گذشته در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تمرینات عنابی‌ها را پیش از دیدار با ایران از نزدیک تماشا کرد.

وی در مصاحبه خبرنگاران قطری‌ گفت: ما به تیم ملی ایران احترام می‌گذاریم. ایران یکی از قدرت‌های آسیا است و یکی از بهترین شانس‌های راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه است اما ما به جوانان خود ایمان داریم. درست است که این بازی بسیار سختی است ولی امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: درست است که این بازی در ورزشگاه خانگی ایران و در میان هوادارانش برگزار می‌شود ولی از بازیکنان انتظار داریم تا تمرکز خود را برای این دیدار حفظ کنند و نتیجه مطلوب را کسب کنند. در ترکیب تیم ملی قطر بهترین بازیکنان حضور دارند و اکنون ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شدیم و می‌توانیم به بازیکنان خود امیدوار باشیم.

رئیس فدراسیون قطر در پایان درباره وضعیت ایران گفت: بازی برابر ایران اصلا آسان نیست. این بازی در میان هوادارانش برگزار می‌شود و بازیکنان ایران تشنه پیروزی هستند. کارلوس کی‌روش سرمربی بزرگ و دوست ما هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد و او همیشه تمام توان خود را می‌گذارد تا پیروز شود و این کار را برای ما سخت می‌کند.

 

کد خبر : ۴۰۶۸۴۱