خبرگزاری کار ایران

آغاز رقابت در بخش عکس پنجمین جشنواره تئاتر شھر

بخش مسابقه گروھی عکس پنجمین جشنواره تئاتر شھر از روز پنجشنبه چھارم شھریور ماه ١٣٩۵ به دبیری رضا موسوی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، سالن آمفی تئاتر فرھنگسرای شفق میزبان دومین داوری باز مسابقات عکس کشور بود.

این شکل داوری عکس که با حضور کلیه عکاسان شرکت کننده انجام می‌شود دومین سال پیاپی است که در این جشنواره اتفاق می‌افتد و در نوع خود شکل خاصی از داوری آثار ھنری است که در کشورما بی‌سابقه است.

فراخوان مسابقه گروھی عکس پنجمین جشنواره تئاتر شھر در یازدھم مرداد سال‌جاری منتشر شد و عکاسان علاقه‌مند به شرکت در این برنامه ھر یک با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال ۵ قطعه عکس حضور خود را اعلام کردند.

داوری عکس‌ھای ارسالی در چھارم شھریور توسط اساتید و داوران مجرب، ساتیار امامی، ابراھیم حسینی، ابراھیم سیسان، بھنام صدیقی، یلدا معیری، روشن نوروزی و مھدی وثوق نیا، به‌صورت حضور ھمزمان تمامی عکاسان شرکت کننده در مسابقه و نماینده دبیرخانه جشنواره تئاتر شھر و دبیر بخش عکس انجام شد.

تعداد شرکت کنندگان در بخش عکس ١۶٢ نفر بودند که از این بین ۴٩ نفر توسط داوران برای حضور در بخش پایانی که به‌صورت عکاسی روزانه انجام می‌شود انتخاب شدند.

این ۴٩ نفر به‌صورت گروه‌ھای ٧ نفره با ادیتوری و راھنمایی ٧ داور در طول جشنواره از نمایش‌ھای صحنه‌ای و خیابانی عکاسی خواھند کرد و ھر شب پس از انتخاب و ادیت عکس‌ھایشان که با راھنمایی اساتید انجام خواھد شد از داوران امتیاز کسب نموده و به ھمین منوال نفرات برتر و گروه منتخب در روز پایانی با امتیازات جمع آوری شده مشخص خواھند شد.

جشنواره تئاتر شھر طی روزھای ٢٢ تا ٢٩ شھریور ماه جاری به دبیری شھرام کرمی در شھر تھران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۰۶۲۲۷